Gå til innhold

Ringer om en liten stund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva menes da? innen en halv time, en time? Eller annen tid?

Anonymkode: fe001...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke nødvendigvis omregnes til en presis tid.

Anonymkode: 17650...bf4

• Liker 1
Skrevet

Så snart det passer.

Forventingen er når man er ferdig med det man holder på med. Også kan man jo bli avbrutt med andre ting som er mer prekært da.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan ikke nødvendigvis omregnes til en presis tid.

Anonymkode: 17650...bf4

Nei, men sånn ca tenkte jeg. Er det mer enn to timer?

Skrevet

Alt er relativt. Min mann har kompiser som ringer han, får en annen telefon og sier "jeg ringer deg opp om en liten stund". Det kan gå alt fra dager til måneder før han blir oppringt, for de fortsetter gjerne samtalen på snapchat eller meldinger. Skjønner ikke helt det fenomenet. En liten stund har ikke fasit, det har jeg erfart.

• Liker 1
Skrevet
Ford3000 skrev (20 minutter siden):

Alt er relativt. Min mann har kompiser som ringer han, får en annen telefon og sier "jeg ringer deg opp om en liten stund". Det kan gå alt fra dager til måneder før han blir oppringt, for de fortsetter gjerne samtalen på snapchat eller meldinger. Skjønner ikke helt det fenomenet. En liten stund har ikke fasit, det har jeg erfart.

Ok, men dette er jobb. Så da kan de jo ikke vente så lenge. Da regner jeg med de ringer før arbeidsdagen er over.

Skrevet

Evt ringer de dagen etter eller når de har tid.

• Liker 1
Skrevet

Tenker samme dag i det minste.

Anonymkode: e52ba...e36

• Liker 1
Skrevet

Normalt når jeg er ferdig med det jeg var opptatt med, i løpet av 1-3 timer. Ellers sier jeg "straks". Eller "i kveld". 

Unntaket er de gangene jeg glemmer det fullstendig. Da er det bare å ringe på igjen. 

Anonymkode: bfce7...262

Skrevet

Situasjonsavhengig, men i de fleste tilfeller ville jeg regnet med senest en time eller to, helst mye før. 

Skrevet

Jeg ville antatt at det i det minste var snakk om å ringe tilbake samme dag. 

Anonymkode: 64a38...b68

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva menes da? innen en halv time, en time? Eller annen tid?

For meg betyr det ''ringer deg så snart jeg kan, men antar det ikke vil ta veldig lang tid''. Da kan det være alt fra 2 min til kanskje 1 time. Men over 1 time ville jeg ikke kalt det for liten stund, men senere. Senere åpner for en lengre periode med venting - 2 timer, kanskje senere samme dag eller til og med dagen etter. Men det betyr ikke flere dager på rad eller uker. Da har man rett og slett ikke lyst til å ringe.

Skrevet

Det er så avhengig av personen som sier det! Min mann er en som mener "en liten stund" er alt fra 5 minutter til fem timer :P en venninne kan lett la det forbigå og så komme på det etpar dager etterpå.. 😄 personlig mener jeg en liten stund er innenfor en time - ellers må man si senere..

Skrevet

Det må hvertfall være samme dag! Men helst innen et par timer. Jeg blir gående og vente og se på klokka og tar med meg tlf overalt og syns slik er veldig stressende. Akkurat som når noen kommer innom " utpå dagen" og kommer kl 1830 om kvelden, det er uhørt for meg. 

Anonymkode: e9638...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...