SandraG Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Jeg er så utrolig lite kreativ med å lage matpakker. Har ikke all verdens tid om morgenen, så fint å ha noe som er ferdiglaget. Tips?
Gjest Krokanrullene Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Jeg deler alltid opp en del frukt og grønnsaker i små biter/båter/strimler og har ved siden av, ikke så spennende, men mer fristende enn å bare spise tørr brødmat. Gjerne nøtter og frø også. Salater og wraps er godt da, og når det er kaldere ute, varm suppe i mattermos.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Fru Timian har veldig mange bra matpakketips på bloggen. Anonymkode: 88bc3...70b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Lager lunsj søndag og onsdag, for 2-3 dager; - fritatta med rester av potet og grønnsaker, med en salat til. - grov wraps med salat, kokt egg, rødløk, og rester av laks eller kjøtt. - tunfisksalat, med frøknekkebrød (bare pakk i to beholdere) - "friendssalat" - bulgurhvete, agurk, rødløk, fetaost, kikerter, pistasjnøtter - litt kylling, et kokt egg, blomkål og søtpotet - eggerøre med røkelaks og det jeg har av salat - falafler med baba ganouch og grønn salat - vegetar-moussaka - egg roll in a bowl (en slags nudelsalat) - blomkålsalat med dressing, bacon og rødløk, og pinjekjerner - quiche i ulike varianter, avhengig av hva vi må spise opp, ofte en grønn salat ved siden av I tillegg har jeg klart noen grønnsaksstaver eller vaskede bær i en plastbeholder. Kjøleskapsgrøt på havregryn eller chiafrø. Eller ferdig kokte egg. Slik at man enkelt kan pakke et mellommåltid eller frokost. Anonymkode: 9a06d...f2e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Dobbel skive med avokado, speilegg, salatblad og agurk/paprika. Eller salat, ost og skinke. Knekkebrød eller skiver med egg. Kok egg og skrell på jobb/del hjemme. Frukt. Yoghurt/biola med musli, havregryn eller nøtter Fruktsalat med vaniljekesam Suppe med brød til Diverse salater. Feks pastasalat. Smoothie. Hvis du har havregryn i så metter det mer. Knekkebrød med smøreost eller annet pålegg. Omelett eller spansk tortilla Anonymkode: 113ba...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå