AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hei! Har har klart å få halsinfeksjon gjennom bakterie og fått antibiotika kur på 10 dager . Heldigvis har feberen gitt seg men halsen er vond og klarer ikke svelge skikkelig . Klarer så vidt å få i meg mat og får veldig dårlig samvittighet av å ikke spise . Er i uke 31 Idag …. Har noen noe tips om hva jeg bør og kan prøve å få i meg ?😰 Anonymkode: d2341...b38
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei! Har har klart å få halsinfeksjon gjennom bakterie og fått antibiotika kur på 10 dager . Heldigvis har feberen gitt seg men halsen er vond og klarer ikke svelge skikkelig . Klarer så vidt å få i meg mat og får veldig dårlig samvittighet av å ikke spise . Er i uke 31 Idag …. Har noen noe tips om hva jeg bør og kan prøve å få i meg ?😰 Anonymkode: d2341...b38 Yoghurt. Smoothie. Barnemat. Is. Suppe. Te. Drikk godt med vann. Saft. Noe spesielt du har lyst på? Jeg var innlagt på sykehuset og spiste to-tre knekkebrød hele dagen lang, hadde null matlyst en hel uke, det var ingen av jordmødrene som virket brydd av det, selv om jeg stresset med det. Babyen tar det den trenger og det går utover deg før den, men for å gi deg selv energi og krefter til og bli helt frisk, er det jo fint om du får i deg noe mat! God bedring Anonymkode: 91007...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Babyen tar det den trenger, så det går nok bra inni magen ❤️ Suppe pleier jo å være godt og lindrende for halsen? Eller kanskje en eller annen enkel gryterett? God bedring! Anonymkode: 6d617...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå