AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Del Skrevet 15. august 2022 Hei. Jeg er 35 år og steriliserte meg for en tid tilbake etter å ha fått barn. Nå har jeg ny mann som er barnløs og ønsker barn. Usikker på om vi skal gå for refertilisering da dette er en stor operasjon som ikke har garanti for å lykkes, eller om vi skal gå for prøverør. Om vi velger prøverør, kan vi da få det gjennom det offentlige, eller bør vi gå privat? Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 83e32...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg hadde gått for prøverør men hadde betalt selv. Jeg klarer bare ikke å se at det er rettferdig at frivillig sterile skal få offentlig dekket prøverør. Anonymkode: fbcfd...da4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Del Skrevet 15. august 2022 Samme historie som deg. Steriliserte meg i 2013 etter to barn. Møtte en ny, yngre mann i 2015. Etter et par tunge og mislykkede private Ivf-forsøk, referteliserte jeg meg høsten 2017. Ble gravid med første våren 2018 og er en uke over termin med nummer to nå. Mye mer behagelig med referteliseringen, da dette var en liten operasjon, og vi kunne prøve på vanlig måte. Har fått ekstra ultralyd i starten av svangerskapene for å utelukke graviditet på eggleder grunnet arrvev. Anonymkode: 888ed...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå