Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det nærmer seg.

Og jeg ELSKER rett og slett julekalender på nett, det er gøy det. Jeg gleder meg. KG's juleklender er av de aller beste, men jeg vil være med på alle mulige jeg, enten det bare er å trykke på datoen og få opp et bilde, eller om det er spørsmål eller konkurranser eller.. ja, hva som helst.

Så... la oss tipse hverandre om de kalendrene vi dukker over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- www.sol.no (gå inn på Sol Jul)

- SAS har julekalender med spesialtilbud hver dag.

Dette er de jeg foreløpig har meldt meg på, da får man påminnelse på mail hver dag. Det kommer nok mange fler. Jeg deltok i mange i fjor og vant i et par av de, faktisk. :)

Skrevet

http://www.ammetaka.no kommer med julekalender. Små morsomheter og rariteter om det å ha barn/stoff til barn/tips til hjemmelagde julegaver mm.

Hilsen sjefen på Ammetaka.no

*reklamerer* ;)

Skrevet

Hmm....gjorde visst noe feil da jeg skulle legge til linken, sorry! Prøver igjen...

Apotek1

Skrevet

Colorlines julekalender. Pluss et par dere har tipset meg om.

Skrevet
mao.no pleier å ha en Julekalender... men jeg finner den ikke nå, den dukker sikkert opp snart?? ;)
Skrevet

Genial link! Gjett om jeg gleder meg til i morgen.

Jeg skal kose meg med MASSE julekalender hver dag i desember, telle ned til jul.

Så gøy :) Nå har jeg akkuat pakket inn 24 små pakker ti min samboer. Vel, ved ei feil pakket jeg inn 25, men jeg plukket bare bort en av de minste da, så jeg skal henge opp 24 på kalenderen. Han sitter og pakker inn mine nå, så skal vi henge opp og deretter er det kvelden. I morgn er det tid for å åpne kalender :)

Skrevet

Ingen julekalendre har åpnet enda!!!!!!! :sur::grine:

Skrevet
Tror jeg ville gitt en flaske vin. :tommel:

Kom dette svaret i feil tråd, tro?

Skrevet
Kom dette svaret i feil tråd, tro?

:ler: Ja, det gjorde det. *sletter meg selv*

Skrevet

Her er en fin julekalender til:

www.detnye.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...