AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Jeg har forsøkt med olje for å skylle øret, og har brukt også litt bomullspinner å skrapt ut litt ørevoks med. Ørevoksen er mørkebrun i farge. Men er ikke så veldig mye å få tak i. Men lurer på om det er noe galt. Har bestillt time til lege pm dette. Jeg er litt hypokonder.... Øresus begynte etter at jeg fikk nye ørepropper som jeg spiller musikk med i ørene. Noen som har hatt et lignende problem. Merker mest til øresusen når jeg sover og det er helt stille. Ellers er den ikke særlig merkbar. Anonymkode: 43d21...106
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Bare forklar alt til legen. Gjerne når dette oppstod også. Bra du har bestilt time. Anonymkode: d5a7d...e4d
Million Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Har du hørt om tinnitus? Kan det være det? Les om det her. Det er ingen kur for dette, dessverre, men det er ufarlig. https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/tinnitus/
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Kan være edderkopp i øret ditt. Sjekk. Anonymkode: d44a8...d36 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 11 minutter siden, Million said: Har du hørt om tinnitus? Kan det være det? Les om det her. Det er ingen kur for dette, dessverre, men det er ufarlig. https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/tinnitus/ Ja har hørt om noen som har det konstant. Jeg har lenge trodd at jeg egentlig har litt redusert hørsel, men aldri fått påpekt at jeg har det tross at jeg har tatt visse lydtester. Men jeg gjettet på noen av tonene for de var så ekstremt lave. Øresusen oppsto under en svært stresset situasjon som jeg opplevde i sommer. Skal til lege med dette neste måned. Anonymkode: 43d21...106
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kan være edderkopp i øret ditt. Sjekk. Anonymkode: d44a8...d36 Edderkopp i øret ... jeg skal til lege med dette i starten av neste måned så da må det sjekkes. Anonymkode: 43d21...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå