Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var babyen da du byttet ut baggdelen? 

Anonymkode: f55b6...03f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldsten var rundt 10 mnd, minsten litt tidligere, kanskje rundt 9? 

Ingen av mine har taklet å være våken i vogn, så den har bare blitt brukt til soving. Så da har jeg ikke byttet før de har begynt å kunne sette seg opp selv. 

Anonymkode: d581e...787

Skrevet

Rundt 6 måneder, tror jeg. 

Anonymkode: 8b50d...ea7

Skrevet

5-7 mnd. Byttet tidligere på søskenvogna enn enkelvogna, og litt ulikt mellom ungene

Anonymkode: 968c7...2dc

Skrevet

Byttet akkurat på yngste, 7.5 mnd. Var for lang til bagdelen nå. Tror vi byttet av samme grunn rundt 8-9 måneder på eldste. 

Anonymkode: b4fe7...0ed

Skrevet

Rundt 5 mnd. Gikk fra å hate vogna til å digge den :)

Anonymkode: 595a8...509

• Liker 1
Skrevet

Tror han var 7 måneder, kanskje litt større. 

Anonymkode: 8f82d...d39

Skrevet

Har testet litt denne uka. Blir 6 mnd om 1 uke. Ergonomisk sittedel lagt flat. Tenkte det ble litt mer luftig i varmen..

Anonymkode: 10d75...05b

Skrevet

5-6 mnd, for da var det gøy å se seg rundt + «snakke» sammen. (Hadde vogn vendt mot meg)  

Anonymkode: 21787...d17

Skrevet

4,5 måned, da var han lei av å ligge i bagen. Hylte konstant. Ble noe helt annet da han kunne sitte litt opp og se rundt seg ( ergonomisk sittedel).

Anonymkode: 64c19...fab

Skrevet

Ca 5 mnd, fordi ungen snudde seg og stod på alle fire i bagdelen. Holdt på å ramle ut om jeg ikke hadde stått rett ved siden av da det skjedde. Så da byttet vi rimelig kjapt. 

Anonymkode: dc364...ef7

Skrevet

Eldste var 3,5 mnd. Yngste var litt eldre, kanskje 5 mnd. 

Anonymkode: a8744...438

Skrevet

Bor i blokk uten heis og får ikke med oss vogn og baby opp/ned på samme tur, så har en eldre variant som sovevogn ute på balkongen. Den bruker vi fremdeles bag på. Bagen er veldig stor og babyen ligger fremdeles komfortabelt i den.

Byttet til sportsdel på den andre vognen da han var litt over 5 måneder. Bagen er ganske liten (Smile III) og han begynte å bli ukomfortabel oppi der. Han er en liten kar, men beveger seg mye når han sover og vekket seg selv hele tiden når han dunket armer og bein i kantene på bagen. 🙈

Anonymkode: 42365...c59

Skrevet

4,5 mnd ish på hovedvogna? Husker ikke helt. Har brukt reisevogna/bilvogna, som bare har sportsdel, siden rett før 2 mnd. 

Jeg syns forresten det er litt morsomt når noen sier "jeg fikk klarsignal av helsesøster til å bytte".  Det kommer, bare vent

Anonymkode: 433e5...dcb

Skrevet

Byttet ved 5 måneder, siden han da hadde vokst ut av bagdelen allerede.

Var både for lang, og veide for mye.

Skrevet

4 måneder. Hun likte virkelig ikke bagdelen og når jeg da uansett måtte bære henne så byttet vi. Da ble det slutt på bæringen🙈

Anonymkode: 5f422...871

Skrevet

6 mnd, men tar ikke lange turene siden de sier at man ikke skal sette dem opp før de sitter selv. Bare god stemning på turene nå, enn skriking i bagen.

Skrevet

8 mnd., da hadde pluggen bikket maksvekten i liggedelen på 9 kg😆 han hadde fortsatt litt å gå på i lengden og sov veldig godt i liggedelen så jeg hadde nok ventet et par måneder til om han ikke var så tung😂

Anonymkode: 26277...4da

Skrevet

Vi byttet da tvillingene var 7 mnd. Vi skulle på bilferie og sittedelen tok litt mindre plass enn bagdelen🙈

Anonymkode: e093c...57b

Skrevet

Han var vel blitt 6 måneder da og mer opptatt av å sitte å se enn å ligge + sommeren kom raskt så da var det naturlig å bytte over da. Før det gikk jeg egentlig bare tur med vogna og han satt i bæreselen 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...