AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Historien er lang … jeg er andre generasjon flyktning og har fått opplevd et hardt liv som min egen mor har sørget for! Utenfra ser jeg så sterk ut! Har fått høre at jeg er så flink med barn og helt super på jobb. Fått spm om hvordan jeg får det til ! Hvordan jeg kan være så sterk ! Sannheten er noe helt annet! Det startet med at jeg ble tvangsgiftet ! Jeg hadde for store drømmer og turde alltid å si i fra om mine yngre søsken ble behandlet feil. Jeg stod i vegen for hva mine foreldre mente var riktig mtp kultur osv. Selv om mine foreldre alltid har vært strengere mot meg enn mot mine andre søsken , sa jeg aldri noe .. Jeg fikk aldri lov til å være med mine klassevenner på noe som helst ! Verken leirskole, ball eller bursdager! Selv om min søster uka etter fikk lov . Innimellom blir jeg så sint!! Hvorfor var det ingen lærere som oppdaget dette ? Hvor var barnevernet !!! Min mor presset meg inn i et ekteskap med en mann jeg ikke hadde snakket med eller møtt! Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke stakk! På at jeg respekterte dem og elsket min familie selv om det var på bekostning av mitt eget liv! nå 20 år etter og fortsatt samme behandling av min mor som også har fått mine søsken i mot meg , har jeg kuttet ut all kontakt med dem! Jeg har ikke laget noe drama av det , men bare sluttet å ta kontakt ! Problemet er at hun nå har begynt å baksnakke meg ,mine barn og mann til folk vi ikke kjenner … Bryr meg ikke om selve baksnakkingen, men det er utrolig slitsomt å konstant få opp navnet hennes .. kjenner jeg blir uvel og deprimert hver gang jeg hører om dem! Noen ganger lurer jeg på om jeg tok det riktige valget og kutte dem ut ? Er jeg egoistisk når det også hår utover at mine barn ikke får treffe den siden av familien? Hun har heller aldri vist noe spesielt omsorg for mine barn … Er så sliten… Anonymkode: ab35b...c06 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Tenker du hadde hatt nytte av et par timer med en psykolog for å få bekreftet at det er riktig av deg å ikke ha kontakt med moren din. Anonymkode: 46f0f...d27 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Ja, har vurdert det ofte … Takk for svar 🥹 TS Anonymkode: ab35b...c06
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Høres klokt å kutte kontakten. Ta vare på deg selv og gjør dine egne valg. Det er aldri for sent å begynne å leve livet. Anonymkode: fd5c8...682
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Høres klokt å kutte kontakten. Ta vare på deg selv og gjør dine egne valg. Det er aldri for sent å begynne å leve livet. Anonymkode: fd5c8...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå