AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hva bruker du han til? Anonymkode: ef016...20f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Jeg vil ha en kjæreste fordi det er trygt og fint å ha noen å dele dagene med. En sparringspartner. Sex så klart. Også har jeg lyst på barn. Da vil jeg ha det med kjæresten min. Håper den rette dukker opp! Anonymkode: e4e21...ab5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Jeg ville faktisk ikke ha kjæreste, elsket singellivet som student. Men så traff jeg en helt fantastisk fyr som jeg klaffet med på alle måter. Og likte bedre å være med han enn å være alene, med kos, gode samtaler, mye latter. Men nå, mange år senere, må jeg si at det beste er å alltid være to når livet krever litt ekstra, det å ha noen som er veldig glad i deg og stadig viser det, og som virkelig stiller opp på alle måter han kan. En som alltid er der, og alltid er en god samtalepartner. Familie, på lik måte som egne foreldre. Anonymkode: 338f5...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå