AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hei, jeg har vært i forhold med en thailandsk jente inntil jeg i går valgte å avslutte forholdet. Grunnen til dette var i hovedsak at hun løy for meg, og ble for grådig og bare ville ha alt når vi møtte hverandre tidligere i sommer. Jeg har lenge vært på søken etter en norsk jente med aldri fått noe på gli med jenter her. Jeg er 27 år nå. Er toget gått? Anonymkode: b86ec...e0e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Hvilken jernbanestrekning bor du ved? Da jeg var 27, var jeg fremdeles jomfru. Likevel ble det norsk kjæreste, langt forhold, og to barn. Anonymkode: e066a...ede 2 1
Gjest fransine Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hei, jeg har vært i forhold med en thailandsk jente inntil jeg i går valgte å avslutte forholdet. Grunnen til dette var i hovedsak at hun løy for meg, og ble for grådig og bare ville ha alt når vi møtte hverandre tidligere i sommer. Jeg har lenge vært på søken etter en norsk jente med aldri fått noe på gli med jenter her. Jeg er 27 år nå. Er toget gått? Anonymkode: b86ec...e0e Du er altfor ung til å tenke at det er for seint. Folk som skiller seg i 40 - 50 åra finner jo nye partnere så her er alt mulig 😉
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Hvor mange tråder skal du starte om dette her? Jeg begynner i alle fall å bli lei av dem. Anonymkode: 5f9d7...5f4 1
Matas Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til slettet innlegg. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå