Gå til innhold

Jeg ønsker et fast forhold etter å ha brent meg med en utenlandsk dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært i forhold med en thailandsk jente inntil jeg i går valgte å avslutte forholdet. Grunnen til dette var i hovedsak at hun løy for meg, og ble for grådig og bare ville ha alt når vi møtte hverandre tidligere i sommer. Jeg har lenge vært på søken etter en norsk jente med aldri fått noe på gli med jenter her. Jeg er 27 år nå. Er toget gått?

Anonymkode: b86ec...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken jernbanestrekning bor du ved? Da jeg var 27, var jeg fremdeles jomfru. Likevel ble det norsk kjæreste, langt forhold, og to barn. 

Anonymkode: e066a...ede

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hei, jeg har vært i forhold med en thailandsk jente inntil jeg i går valgte å avslutte forholdet. Grunnen til dette var i hovedsak at hun løy for meg, og ble for grådig og bare ville ha alt når vi møtte hverandre tidligere i sommer. Jeg har lenge vært på søken etter en norsk jente med aldri fått noe på gli med jenter her. Jeg er 27 år nå. Er toget gått?

Anonymkode: b86ec...e0e

Du er altfor ung til å tenke at det er for seint. Folk som skiller seg i 40 - 50 åra finner jo nye partnere så her er alt mulig 😉

Skrevet

Hvor mange tråder skal du starte om dette her? Jeg begynner i alle fall å bli lei av dem.

Anonymkode: 5f9d7...5f4

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til slettet innlegg. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...