AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Rett på sak her, jeg har opplevd nå å ha hatt tunge, ømme bryster de siste to ukene, blir bare mer og mer ømme, jeg har den helse appen Flo for å holde styr på pms og graviditet om det skulle vøre det, men jeg er 22dager forsinket, har som sakt ømme og tunge bryst. Brystene har blitt større og jeg kan se blodårene og fargen på niplene har blitt mørkere. Sist jeg tok en test var da jeg var 17 dager forsinket.. er det fortsatt en mulighet for graviditet? Eller hva er dette?😅 Hilsen ei som prøver å bli gravid🙈 Anonymkode: 81664...335
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Høres ut som hormoner som er litt på styr. Siden du tok en negativ test 17 dager og hadde symptomer en del tid før det så tenker jeg dessverre at du ikke er gravid. Man kan tenke seg til en «graviditet» så det kan være derfor du opplever det slikt. Anonymkode: 7b336...811 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Mange dyr kan få såkalt innbilt drektighet, og det kan faktisk kvinner også. Særlig de som tenker og styrer på dette døgnet rundt i lang tid. Hormonene kommer i kluss, og man får symptomene på svangerskap, men man er ikke gravid. Anonymkode: b4e32...f62
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Du er den samme som har pcos og en annet innlegg her inne 9 Anonymkode: 558eb...084 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå