Amber Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Jeg er gått litt for mye ned i vekt i løpet av de siste månedene. Jeg er 1.70 og veier rundt 56 kilo. Jeg har alltid kunne spist hva jeg ville, og har høy forbrenning. Men matlysten er veldig variabel for tiden, pga. personlige forhold... Hvis jeg legger på meg har det en tendens til kun å legge seg rundt livet (er glad i søtt og fet mat). Det ønsker jeg jo ikke... Men hva om jeg tar noe proteintilskudd eller noe? Jeg har brukt det før, da jeg trente mye styrketrening, men det jeg brukte da (Whey tror jeg...)gjorde meg litt pløsen... Noen som har noen gode råd?
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Proteintilskudd i seg selv er kanskje ikke tingen hvis du vil legge på deg...I stedet vil jeg anbefale Gainer, av den typen som folk som vil bygge muskelmasse får i seg. Da får du samtidig både karbohydrater og proteiner. Ellers er nøtter et supert tilskudd! Inneholder mye energi i forhold til vekt, veldig høy andel proteiner, og sunne fettsyrer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå