AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Eks kjæresten min har en gutt fra før av, også ei datter sammen med meg. Han dater nye hele tiden og han dater ei nå hvor familien hennes driver med rus. Dette vet jeg fordi jeg har ei venninne som kjenner til denne jenta. Dessuten nevner han bare til de han holder på med at han kun har en sønn og aldri to barn. Sikkert fordi det ikke er særlig «tiltrekkende» med 2 barn med 2 forskjellige. Hva gjør jeg her? Anonymkode: 118a5...fc5
Hippogriff Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Hva mener du at du skal gjøre? Dette er vel på ingen måte ditt ansvar?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Ikke en dritt… så lenge han bare sier at han har en sønn, så regner jeg ikke med han presenterer alle datene sine for datteren deres og da har du ingenting med det å gjør i grunn. Anonymkode: 64af2...7ca 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Hippogriff skrev (Akkurat nå): Hva mener du at du skal gjøre? Dette er vel på ingen måte ditt ansvar? Jeg er redd han er ustabil med tanke på samvær annenhver helg. At han tar med barnet til plasser som jeg anser som farlig/ til ny dame 2-3 ganger per måned som han holder på. Anonymkode: 118a5...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke en dritt… så lenge han bare sier at han har en sønn, så regner jeg ikke med han presenterer alle datene sine for datteren deres og da har du ingenting med det å gjør i grunn. Anonymkode: 64af2...7ca Hovedpoenget er at hun er så liten at han har sagt det er kompisens datter han passer på. Dette har en av datene fortalt meg. Hun er litt over året! Anonymkode: 118a5...fc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå