Silva Pluvialis Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Vi er flere som vet at dere i moderatorteamet leser private meldinger mellom brukerne, også i tilfeller hvor meldingene ikke er rapportert. Hvorfor holder dere denne praksisen skjult? Jeg har selv meldt med en person som kort tid etter fikk advarsel på bakgrunn av det vedkommende skrev til meg, helt uten at noen av oss hadde rapportert meldingen. Det var åpenbart at moderatorer allerede på de få minuttene hadde lest meldingene. Hvorfor er dette greit å gjøre i skjul? Hvorfor ikke være åpen om at dere leser meldinger, selv uten rapporter? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie833111 Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg har også opplevd det tidligere for flere år siden, på en gammel bruker! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Oi dette visste jeg virkelig ikke, og jeg har til og med sendt et bilde av meg selv til en jeg snakket med her MANGE år tilbake (vi ble kjent med hverandre). Allikevel hadde aldri gjort det om jeg visste om denne praksisen. Dette går faen bare ikke an. Så utrolig uetisk av Kvinneguiden å gjøre dette. De burde være pålagt å opplyse medlemmene om dette. Endret 14. august 2022 av JuliaPinero 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Hei. Moderatorer har ikke tilgang til å lese pm-utveksling mellom brukere. Jeg henviser til svar som TSP har gitt ved en tidligere anledning. Må legge til litt her: Admin hadde tilgang til funksjonen tidligere, men TSP har fjernet denne funksjonen tidligere i år: Her kan man også lese om konsekvensen ved et misbruk dersom det hadde vært tilfelle, men nå (fra og med mai i år) er det kun TSP som har tilgang til funksjonen. Matas, mod. Endret 14. august 2022 av Matas 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 14. august 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 14. august 2022 Matas skrev (13 minutter siden): Hei. Moderatorer har ikke tilgang til å lese pm-utveksling mellom brukere. Jeg henviser til svar som TSP har gitt ved en tidligere anledning. Må legge til litt her: Admin hadde tilgang til funksjonen tidligere, men TSP har fjernet denne funksjonen tidligere i år: Her kan man også lese om konsekvensen ved et misbruk dersom det hadde vært tilfelle, men nå (fra og med mai i år) er det kun TSP som har tilgang til funksjonen. Matas, mod. Slutt å lyve. Hvorfor fikk den vedkommende jeg snakket om advarsel en halvtime etter med begrunnelse i akkurat samme innhold vedkommende hadde sendt til meg, uten at dette var rapportert? Den kommentaren vedkommende fikk advarsel for stod også bare i et par minutter før hun slettet den. Vips dukket advarselen opp. Ikke kom her og si at dere ikke leser meldinger. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Matas Skrevet 14. august 2022 Løsning #6 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (15 minutter siden): Slutt å lyve. Hvorfor fikk den vedkommende jeg snakket om advarsel en halvtime etter med begrunnelse i akkurat samme innhold vedkommende hadde sendt til meg, uten at dette var rapportert? Den kommentaren vedkommende fikk advarsel for stod også bare i et par minutter før hun slettet den. Vips dukket advarselen opp. Ikke kom her og si at dere ikke leser meldinger. Som henvist til tidligere, vi har ikke tilgang til å lese andres meldinger med mindre det blir rapportert inn eller vi blir invitert med i samtalen. Dette gjelder alle sine meldinger, både medlemmer, andre moderatorer sine meldinger samt admin sine. Vi kan ikke diskuterer andres sanksjoner med andre brukere, så dersom vedkommende du snakker om ønsker det, så kan han eller hun ta kontakt via den private delen av forumet dersom vedkommende har noen spørsmål. Tråden stenges etter angitt svar. - Matas, mod. Endret 14. august 2022 av Matas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg