AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Jeg er lei av å være sjalu men klarer ikke å la være. Min venninne er penere enn meg. De fine sommerkjoler hun har på seg passer bedre på henne. Hennes foreldre er skilte slik at hun får mer oppmerksom fra begge foreldre. De har bra råd. Hun har storfamilie med besteforeldre, tanter onkler. Mange leger, advokater osv. Hun får oppmerksomhet fra hele familien. Hun er dems kjæledegge. Hun er alltid et skritt foran meg. Finnes det strategier for å takle sjalusi? Jeg er fra normal familie. Mine foreldre er helt normale. Anonymkode: b6f49...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Kanskje på tide og distansere deg fra vennina di? Det er tydlig at du ikke takler at vennene dine har det bra. Anonymkode: b659f...f82
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Du må velge å ikke sammenligne deg med henne. Sammenligne deg heller med noen sommer likere deg., Anonymkode: bff37...866 1
lillevill Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er lei av å være sjalu men klarer ikke å la være. Min venninne er penere enn meg. De fine sommerkjoler hun har på seg passer bedre på henne. Hennes foreldre er skilte slik at hun får mer oppmerksom fra begge foreldre. De har bra råd. Hun har storfamilie med besteforeldre, tanter onkler. Mange leger, advokater osv. Hun får oppmerksomhet fra hele familien. Hun er dems kjæledegge. Hun er alltid et skritt foran meg. Finnes det strategier for å takle sjalusi? Jeg er fra normal familie. Mine foreldre er helt normale. Anonymkode: b6f49...9aa Hvorfor har du hun i så sterk fokus da? Du virker nesten opphengt. Hun har jo sine greier og bekymringer, selv om hun er pen og har familie med god økonomi. Du har en normal familie, da er du jo heldig. Mange har ikke det, er mye alene, har dårlig økonomi, lite støtte og nettverk. Så sitter du og har det som mange ønsker seg, men er misunnelig på en jente som har litt mer enn deg. Du er heldig! husk på det. Endret 15. august 2022 av lillevill
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Jeg er sjalu på mangt. Kanskje det har noe med at jeg aldri er fornøyd med meg og strever å bli bedre enn andre. Anonymkode: b6f49...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå