Gjest gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Hei, nå trenger jeg en jentes mening her. Jeg er en mann på 34 år, bor i buskerud og er gift, men akkurat nå er det snakk om en skillesmisse med en dame som er en aktiv bruker her inne. Vil ikke si hvem. I natt har hun gitt meg et alternativ til et bedre samliv sammen. Hun vil ha et åpent ekteskap hvor hun kan date og knulle andre menn. Før var det snakk om det men da forandret jeg meningen, for en jeg finner ingen jenter som vil det, og for de andre synes at det er ikke riktig akkurt nå for å redde et ekteskap. Men hva skal jeg gjøre, det var henne som bedt om skillesmisse og nå forandre henne meningen, at hun vil ha meg som partner og venn, men kansje ikke som elsker. Hun vil ha noen andre til det, hva er jeg god til da, passe barna mens hun har spenning med noen andre. Trodde at det dreide seg om to i et forhold,ikke bare en. Hun sier at det er mange her inne som vil ha en elsker, hvis det er sant da er jeg forvirret, for jeg har ikke funnet en eneste en andre steder. Jeg er flink i senge og har aldri hatt noe problemer der, synes hun også i hvert fall, men det dreier seg om noe helt annet også, følelser, det har hun ikke lenger og derfor søker hun en på si. Vil gjerne høre fra alle om dette her før jeg ta en avgjørelse om mitt liv videre. takk på forhånd
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Har en ting å si skill deg makan til hva du skal godta.Virker som om folk er blitt gale.
India Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Noe sånt hadde iallefall ikke jeg godtatt,da ville jeg mye heller vært alene. Men du må jo tenke på hva du selv ønsker,om du kommer til å synes det er greit å ha et slikt forhold,for det er jo du som skal leve slikt. Ikke alle som hadde klart et slikt forhold tror jeg. Det er jo mulig at hun bare trenger litt spenning i livet sitt og at hun etter å ha prøvd dette ønsker tilbake til at det kun er dere to. For hun vil jo ikke gi slipp på deg så da er det vel ikke noe alvorlig hun er ute etter. Kanskje hun trenger å føle seg attraktiv,sexy osv. samtidig som hun trenger litt seksuell oppmerksomhet fra andre. Hvis du vil ha denne kvinnen får du legge alt "vondt " i forholdet til side og vinne henne tilbake. Få henne til å føle seg vakker og sexy,kanskje det bar er bekreftelse hun trenger. Eller en annen mulighet er jo at du kan bli med på spillet hennes og date masse fine damer,da kan det jo hende hun ikke synes det er så gøy lenger. Men det høres jo ut som hun bare trenger litt bekreftelse på at hun har "draget" og litt spenning,du kan jo prøve å gi henne det du. tror du kun at det er at hun vil ha sex med andre burde du nok tenke deg godt om. Ingen vil vel være noen reserve itilfelle det andre ikke er så bra alikevel. Da kommer du nok til å føle deg utnyttet. Kanskje andre måter dere kan få forholdet til å gå? Terapi kanskje.. Men det virker jo som hun bare trenger litt oppmerksomhet og få litt bekreftelse.. Men Lykke Til
Gjest Piper Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Tror du virkelig følelsene for deg vil blomstre opp, om hun får seg en elsker? Skal man prøve å redde forholdet, bør man ikke innvolvere andre inn i ekteskapet. Har man et bra forhold, kan man kanksje gjøre det om det passer for begge. Hadde jeg vært deg, ville jeg valgt skilsmisse. Du kan da finne en som setter pris på den du er, for det gjør tydeligvis ikke hun.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Det er morsomt du sier det piper for du har jo snakket med henne før. Hun ville ha en skilsmisse men da kom hun med et åpent ekteskap og tror kansje det er en måte å ha det gøy på men samtidig være et partner og venn.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Velg skilsmisse, for f*** Jeg blir irritert på slike vingkete umode mennesker, grow up!
valentino Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 I natt har hun gitt meg et alternativ til et bedre samliv sammen. Hun vil ha et åpent ekteskap hvor hun kan date og knulle andre menn. [...] det var henne som bedt om skillesmisse og nå forandre henne meningen ← Hun bruker deg som en ting. Hun respekterer deg ikke. Ta ansvar for ditt eget liv og din egen lykke. Et menneske som ikke respekterer deg skal du ikke ha i ditt liv. Kast henne ut av livet ditt. Som en ødelagt utslitt sofa. Det er du som skal sette standarden for hvilke personer du skal ha i ditt liv. En kvinne som oppfører seg slik som hun du beskriver fortjener ikke deg. Hun fortjener heller ingen andre. Å behandle andre mennesker så respektløst som hun gjør er avskyelig.
valentino Skrevet 23. november 2005 #8 Skrevet 23. november 2005 Det er jo mulig at hun bare trenger litt spenning i livet sitt ← Haha. Når en kvinne ønsker en elsker på si er hun bare på jakt etter litt spenning. Når en mann ønsker det samme er han ond, fæl, slem osv. Jeg gir meg ende over for dobbeltmoralen dere kvinner til stadighet viser.
Gjest Ananas Skrevet 23. november 2005 #9 Skrevet 23. november 2005 Oi tror ikke jeg har vært så enig med Valentino noen gang
Donnie Darko Skrevet 24. november 2005 #10 Skrevet 24. november 2005 Dæven... Jeg er faktisk også helt 100% enig med valentino.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #11 Skrevet 24. november 2005 Du skriver ingenting om evt. andre problemer i ekteskapet, og om hvorfor hun ville ha skilsmisse. Er du en som stadig renner på byen og blir til langt på neste dag f.eks? Eller er du så opptatt at hun får sex hver lørdag og nesten aldri ser deg ellers? Du må lytte til dine egne følelser nå. Om du ikke godtar og aksepterer hennes forslag, så går du ut av ekteskapet. Du nevnte noe slikt som at "det er lettere for henne enn for deg å sjekke opp andre". Vil det da si at du ville gått med på forslaget hennes om et åpent ekteskap, dersom du selv var 100% sikker på å greie sjekke opp damer jevnlig? Det er jo som regel lettere for en dame å få seg noe på byen. Har du selv vært utro noen ganger? Kanskje hun tar ut hevn nå, selv om utroskapen kan ha skjedd for flere år siden. Hadde du flere partnere før dere giftet dere, mens hun kun har hatt deg? Dere burde kanskje ta dere en prat. Men du må ikke gå inn i et åpent forhold om du ikke er klar for det, uansett hvilke grunner hun mener hun har.
Gjest Erik Skrevet 25. november 2005 #12 Skrevet 25. november 2005 Hva faen går det av deg? Vær nå mann og kast henne ut det nærmeste vinduet, gjerne uten å åpne det, i det minste be henne dra til helvete, der hun hører hjemme!
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #13 Skrevet 25. november 2005 Et ekteskap skal bestå av to voksne parter. Gjør det ikke det, er det ikke lenger et ekteksap. Og hva er vitsen med å ha en vielsesattest da.
La Guapa Skrevet 25. november 2005 #14 Skrevet 25. november 2005 Hva faen går det av deg? Vær nå mann og kast henne ut det nærmeste vinduet, gjerne uten å åpne det, i det minste be henne dra til helvete, der hun hører hjemme! ← He,he foreslår også at du løper noen etg. ned etter å ha kastet henne ut for å gi mere fart!
Gjest Piper Skrevet 25. november 2005 #15 Skrevet 25. november 2005 Det er morsomt du sier det piper for du har jo snakket med henne før. Hun ville ha en skilsmisse men da kom hun med et åpent ekteskap og tror kansje det er en måte å ha det gøy på men samtidig være et partner og venn. ← Dette forsto jeg ikke. Har jeg sagt hun burde styre unna skilsmisse, og heller velge åpent ekteskap? For har jeg det, vil jeg gjerne at du viser meg det innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå