AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Blir det veldig rart? Vi har begge særkullsbarn, i alder fra barneskole til vgs. Kun gutter☺️ Så liksom for meg at det kunne blitt fint og romantisk med bare meg og mannen, bruke vitner på rådhuset, og reise direkte på en helge-bryllupsreise. Selvfølgelig fortelle barna hva som skal skje på forhånd. Når vi kommer hjem tar vi middag med barn og nær familie. Hadde du som venn/familie reagert på at barna ikke var i vielsen? Anonymkode: 3755d...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Del Skrevet 15. august 2022 Det betyr jo ikke noe hvordan nær familie reagerer. Det som betyr noe er hvordan barna kommer til å reagere . Anonymkode: 754b8...7e0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Del Skrevet 15. august 2022 Hvis det er en formalitet på rådhuset uten mer ville jeg ikke reagere, især ikke når det er snakk om særkullsbarn. Anonymkode: ae7d8...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 15. august 2022 #4 Del Skrevet 15. august 2022 At man ikke ønsker oppstyr rundt vielse er jo ikke noe problem i seg selv, men kanskje sjekke med gutta hvordan de tenker - er det ok for dem å ikke la dem ta del ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, men hvis jeg var i ungdomsskole- eller videregåendeskolealder ville jeg nok følt det litt sårt om en av foreldrene mine skulle gifte seg uten at jeg fikk være til stede under seremonien. I barneskolealder ville jeg neppe brydd meg så mye selv, men man tar jo med enten alle eller ingen. Men som sagt: deres barn kan jo ha andre oppfatninger, så dere burde rett og slett snakke med dem. Hva venner og familie tenker er ikke så viktig, så lenge barna har vært involvert i avgjørelsen selv. Anonymkode: c3abf...671 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg ville gitt en lang og god f i hva venner og naboer og kolleger tenkte om hva jeg gjorde. Jeg ville tenkt mer på hva ungene mine tenkte. Dere kjenner deres barn best, så det er dere som vet best om de kommer til å bli såra og vonbrotne eller ei. Og er de store, så tåler de nok helt sikkert å bli litt vonbroten også. Anonymkode: e2cff...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 15. august 2022 #7 Del Skrevet 15. august 2022 Vi gjorde det uten. Bare forlovere på tinghuset. Alle var invitert i selskap senere, men vielsen var bare oss, mens barna var på (barne)skolen. Angrer ikke på det. Kan jo spørre barna om de syns det er ok? Forklare at det ikke er som på film, til de yngste, at det ikke er I do med ris som kastes og hele sulamitten, men bare et lite rom og noen underskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #8 Del Skrevet 15. august 2022 Opplevde dette men det var begge mine foreldre. Vi barna var ikke informert på forhånd, eller på seremonien. Vart litt lei meg da Anonymkode: 6e55a...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. august 2022 #9 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg ville hørt med barna på forhånd hva de tenker. Hva naboer og venner tenker, ville jeg ikke brydd meg så mye om. Jeg personlig ville ikke reagert på det om noen hadde en enkel vielse uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #10 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg hadde reagert som barn. Som familie hadde jeg ikke brydd meg. Men vet andre bryr seg, jeg har familie som brøyt kontakten med søsteren min når hun hadde hemmelig bryllup. Anonymkode: f9360...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #11 Del Skrevet 15. august 2022 Snakk med ungene og si at dere gjør det på den måten. Drit i alle andre. Men greit at ungene vet om det på forhånd. Spis heller en hyggelig middag sammen i ettertid. Problem solved. Anonymkode: 402b6...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå