AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Hei! I det siste så har jeg hatt en veldig sterk følelse på at min svigerinne er gravid. Og i natt drømte jeg om at hun sa til meg hun var gravid.. Og jeg skulle hatt mensen i går, men den har ikke kommet.. Så nå begynner jeg å tenke at jeg er det. Er vel bare en test som kan bekrefte eller avkrefte det. Men spørsmålet mitt er egentlig.. Er det noen her som er sanndrømt? For jeg tror ikke jeg er det, annet en at jeg pleier å ha en sterk magefølelse på ting. Ofte kan mannen min komme å si "jeg må si deg noe" og jeg vet akkurat hva han skal si. Min mor har noen slike "evner", men det er første gang jeg har følt at en drøm har betydd noe mer.. For jeg er ikke sånn 😅 Så ja.. Fortell, er du sanndrømt? Hvilke ting pleier det å gjelde? Har du noen gang visst på forhånd hva som skal skje? Kan slike evner bare plutselig komme av seg selv? Anonymkode: 209fa...ccf
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Det du beskriver høres mer ut som intuisjon, som alle har i mer eller mindre grad. Man plukker opp veldig mange signaler fra omgivelsene ubevisst eller som man glemmer, men alt lagres i underbevisstheten, og det som lagres og tolkes i underbevisstheten kan komme frem til bevisstheten via f.eks drømmer og følelsen av en intuisjon. Men jeg har også selv hatt flere drømmer og visjoner i tilstand av hypnagogia, som har vist seg å stemme, og jeg har opplevd ting som skal godt gjøres å forklare med nåtidens vitenskap. Så jeg vet bedre enn å være for bastant. 😊 Anonymkode: f87b5...20a 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Ja, jeg har opplevd noen tilfeller av sanndrøm. Noen av dem kan nok forklares med at jeg ubevisst har plukket opp små signaler fra folk, og så drømt noe som senere viser seg å stemme. Men andre ganger har jeg ingen logisk forklaring, for jeg har drømt om spesifikke hendelser andre steder i verden før de faktisk skjer. Jeg har et par vitner på at jeg har fortalt om slike drømmer, og litt senere ser vi hendelsen jeg drømte om i nyhetene på TV. Veldig merkelig. Anonymkode: 79c8f...819
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Ja jeg har vært sanndrømt. I ett tilfelle drømte jeg om personligheten og barndommen til noen jeg hadde snakket med i et kvarter. Jeg fortalte personen om drømmen og de ble skremt. I et annet tilfelle drømte jeg at jeg snakket med noen og spurte dem om noe som var viktig for meg å vite. Jeg møtte senere denne personen, og de sa akkurat de ordene jeg hadde drømt. Dette var et svar jeg ikke hadde forventet, hverken i drømmen eller i det virkelige livet. En annen gang drømte jeg at hesten min som jeg hadde solgt, døde. Jeg våknet av at jeg gråt. Jeg husker fortsatt hva jeg så og følelsen i drømmen, det var helt forferdelig. Få måneder etterpå fikk jeg vite at hun var slaktet av den personen som kjøpte henne. Jeg har drømt mer også, men husker ikke flere nå. Jeg tror ikke man må være født med dette, jeg kan ikke huske jeg hadde slike drømmer før jeg var ca 23. Nå har jeg ikke hatt dem på flere år, så dette kommer og går ser det ut som. Anonymkode: 88ce5...f45 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Jeg er sanndrømt, men bare innenfor et tema, om jeg kan kalle det det. Jeg har aldri sagt det til noen. Jeg vil ikke forholde meg til det selv heller, for det er i grunnen ganske ekkelt og noe jeg ville vært foruten. Anonymkode: 5354a...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå