Gjest gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 (endret) Hei, nå trenger jeg en jentes mening her. Jeg er en mann på 34 år, bor i xxxxxxx og er gift, men akkurat nå er det snakk om en skillesmisse med en dame som er en aktiv bruker her inne. Vil ikke si hvem. I natt har hun gitt meg et alternativ til et bedre samliv sammen. Hun vil ha et åpent ekteskap hvor hun kan date og knulle andre menn. Før var det snakk om det men da forandret jeg meningen, for en jeg finner ingen jenter som vil det, og for de andre synes at det er ikke riktig akkurt nå for å redde et ekteskap. Men hva skal jeg gjøre, det var henne som bedt om skillesmisse og nå forandre henne meningen, at hun vil ha meg som partner og venn, men kansje ikke som elsker. Hun vil ha noen andre til det, hva er jeg god til da, passe barna mens hun har spenning med noen andre. Trodde at det dreide seg om to i et forhold,ikke bare en. Hun sier at det er mange her inne som vil ha en elsker, hvis det er sant da er jeg forvirret, for jeg har ikke funnet en eneste en andre steder. Jeg er flink i senge og har aldri hatt noe problemer der, synes hun også i hvert fall, men det dreier seg om noe helt annet også, følelser, det har hun ikke lenger og derfor søker hun en på si. Vil gjerne høre fra alle om dette her før jeg ta en avgjørelse om mitt liv videre. takk på forhånd Bosted er fjernet og tråden flyttes til "Samliv". Trille (mod) Endret 23. november 2005 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Her er mitt forslag til svar - "Sayonara - BITCH!" Det finnes flere fisk i vannet vet du.....
Gjest lilletroll Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Dette er du for god til. Ikke la deg tråkke på. Finn deg ei jente som verdsetter deg for den du er og vil ha BARE deg.
Gjest filosofia Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Gamle filosofia er i harnisk over at noen kan FÅ seg til å KOMME med noe slikt... Spa kjerringa på dør!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Kast henne ut! Fy flate for ei kjerring du har for å si det sånn Hun vil jo ha både i pose og sekk hun..! ikke godta dette!! hun bruker deg bare.
Donnie Darko Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 å herre..... helt enig med de andre. lemp kjerringa på dør. Dette kan du ikke akseptere. Du vil ha det mye bedre med deg selv hvis du kutter hun helt ut.
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Høres ut som om hun er en djevelkvinne spør du meg. Få henne vekk; du finner deg bedre enn DET der!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Enig med de andre her! En løser ikke problemer i ekteskapet ved å vende seg til andre!
Amalie_85 Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Jeg ville ikke godtatt å være en barnepasser. Men hva du vil velge er det bare du som vet. Men jeg må si meg enig med veldig mange her inne. Det er helt feil. Jeg ville ikke nølt med å signere de skilsmissepapirene skulle det vært sånn
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Det kan være at hun har funnet ut hvor dyrt det er å bo alene, og dermed er du plutselig ikke så uspiselig lenger - som forsørger. Et åpent forhold er greit det - så lenge BEGGE ER 100% ENIG om det. Jeg har enda til gode å treffe noen der det var tilfelle. Du er selvsagt glad i henne fortsatt og føler kanskje at det å gi helt slipp er det samme som 0 sjanse for forsoning mens det å gå med på dette kan få henne til å se deg på nytt. Vel det kan godt være, men jeg tror hun ser deg enda bedre fra utsiden av døren din - som en mann som ikke finner seg i den slags. Ja det er sikkert mange som vil ha både det ene og det andre med og uten ansvar. Jeg kan ikke helt fatte at det andre gjør er avgjørende for deres forhold. "Alle gjør jo det" hjelper ikke det spøtt hvis "det alle gjør" er galt! Lykke til
Viviwoom Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Dersom begge er enig i at dere vil ha et åpent forhold, så er det ikke noe i vegen med det. Men hvis du ikke vil gjøre det slik, så kommer det til å ødelegge mer enn det redder...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #13 Skrevet 4. juli 2006 Hei, nå trenger jeg en jentes mening her. Jeg er en mann på 34 år, bor i xxxxxxx og er gift, men akkurat nå er det snakk om en skillesmisse med en dame som er en aktiv bruker her inne. Vil ikke si hvem. I natt har hun gitt meg et alternativ til et bedre samliv sammen. Hun vil ha et åpent ekteskap hvor hun kan date og knulle andre menn. Før var det snakk om det men da forandret jeg meningen, for en jeg finner ingen jenter som vil det, og for de andre synes at det er ikke riktig akkurt nå for å redde et ekteskap. Men hva skal jeg gjøre, det var henne som bedt om skillesmisse og nå forandre henne meningen, at hun vil ha meg som partner og venn, men kansje ikke som elsker. Hun vil ha noen andre til det, hva er jeg god til da, passe barna mens hun har spenning med noen andre. Trodde at det dreide seg om to i et forhold,ikke bare en. Hun sier at det er mange her inne som vil ha en elsker, hvis det er sant da er jeg forvirret, for jeg har ikke funnet en eneste en andre steder. Jeg er flink i senge og har aldri hatt noe problemer der, synes hun også i hvert fall, men det dreier seg om noe helt annet også, følelser, det har hun ikke lenger og derfor søker hun en på si. Vil gjerne høre fra alle om dette her før jeg ta en avgjørelse om mitt liv videre. takk på forhånd Bosted er fjernet og tråden flyttes til "Samliv". Trille (mod) ← Hva?! Er voksne gifte mennesker så barnslige? Synes innlegget var merkelig, passet mer til en tjueåring.
Gjest Gjest! Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 Slik jeg forstår det er det barn i bildet her. Hva slags eksempel setter man på et ekteskap og familieforhold med en slik livsstil???? Jeg bare spør! Tenk på deg selv og barna, og skap deg en fremtid med noen som vil ha deg - og bare deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå