AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Hvor lenge vente på svar før man unmatcher? Anonymkode: 9fd3f...7a7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 Føler inntil 3 dager er innafor Anonymkode: d41fd...45b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Må ikke slette matcher som ikke svarer da. Greit nok om man har en samtale som dør ut, men hender i blant jeg ikke svarer på en første melding fordi jeg tar en pause fra Tinder, pga f.eks ferie, sykdom, funnet noen jeg vil prøve å fokusere litt på, bare er lei, etc. Kan da finne på å svare når det passer bedre igjen. Har opplevd det andre veien også. Har også opplevd å bli raskt slettet av noen jeg i utgangspunktet var interessert i, sikkert fordi de mente jeg svarte treigt, men jeg mener at i en uforpliktende chatterelasjon må det være litt rom for at man er opptatt en dag eller to her og der, livet kan være hektisk 😅 Anonymkode: cdf13...b45 10 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må ikke slette matcher som ikke svarer da. Greit nok om man har en samtale som dør ut, men hender i blant jeg ikke svarer på en første melding fordi jeg tar en pause fra Tinder, pga f.eks ferie, sykdom, funnet noen jeg vil prøve å fokusere litt på, bare er lei, etc. Kan da finne på å svare når det passer bedre igjen. Har opplevd det andre veien også. Har også opplevd å bli raskt slettet av noen jeg i utgangspunktet var interessert i, sikkert fordi de mente jeg svarte treigt, men jeg mener at i en uforpliktende chatterelasjon må det være litt rom for at man er opptatt en dag eller to her og der, livet kan være hektisk 😅 Anonymkode: cdf13...b45 Men da sier altså du også, en dag eller to?! Som førstnevnte. Sist jeg hørte noe var på fredags kveld.. vet at vedkommende har hatt det travelt i helgen. Sendte en ny mld i går kveld men har fremdeles ikke hørt mer. Så da er det nok bare å glemme.. vurderer å fjerne matchen i kveld. Kanskje drøye t i morgen. Orker ikke bruke tid på at andre kan komme og gå som de vil heller. Plutselig er noen andre mer frempå, og da er det for sent. TS Anonymkode: 9fd3f...7a7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Tenker noen dager er greit så lenge man ikke har chattet før. Ja, vi kan alle være travle, men dersom man ikke greier å prioritere en liten melding over et løp på tre dager, så er man neppe interessert i utgangspunktet. Anonymkode: 6f066...d55 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da sier altså du også, en dag eller to?! Som førstnevnte. Sist jeg hørte noe var på fredags kveld.. vet at vedkommende har hatt det travelt i helgen. Sendte en ny mld i går kveld men har fremdeles ikke hørt mer. Så da er det nok bare å glemme.. vurderer å fjerne matchen i kveld. Kanskje drøye t i morgen. Orker ikke bruke tid på at andre kan komme og gå som de vil heller. Plutselig er noen andre mer frempå, og da er det for sent. TS Anonymkode: 9fd3f...7a7 Nja, kommer an på. Prøver å ikke la det gå alt for lang tid dersom jeg er midt i en aktiv samtale som jeg synes går bra, men det har sikkert skjedd i løpet av noen år at det har gjort det likevel... Og hvis jeg bare har fått en "åpningsmelding" uten å ha svart selv tidligere kan det lettere gå lang tid om jeg ikke føler for å bruke Tinder så mye av grunnene nevnt før. Prøver å ha et avslappa forhold til Tinder. Ingen skylder noen raske svar, å ikke være superengasjert i noen man ikke har møtt engang er for meg (og noen andre) helt naturlig. Anonymkode: cdf13...b45 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 22.35): Hvor lenge vente på svar før man unmatcher? Anonymkode: 9fd3f...7a7 det er ikke vit så unmatched, folk som er interessert tar kontakt. Gjør de ikke det så er det synd for dem. Det kan jo hende har mista tlf eller er i en situasjon som gjør at de ikke er limt til tidsgrensen du prøver å finne på å unmatche Anonymkode: 5ec85...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #8 Skrevet 18. august 2022 Regner med det er en kvinne som spør. Så svaret er som på alle andre Tinder spm. Menn swiper på alle. Med unntak av de som er brytfæle. Så filtrerer de etterpå. Skriver de ikke til deg med engang så er det mer attraktive kvinner før deg i køa de har matchet med. Du kan løse dette problemet med at du selv ikke swiper på menn som du innerst inne vet at du ikke ser bra nok ut for. Men det gjør jo ikke dere kvinner. Så da ender det opp slik. Anonymkode: 547c2...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #9 Skrevet 18. august 2022 Min Tinder kræsjet, så jeg kom ikke inn på noen dager.. Glemte bort hele appen.. Svarte med andre ord ikke på over to uker.. Godt match’n min ikke sletta meg for da hadde vi aldri fått det forholdet vi har eller barnet vårt. Så ikke slett! Anonymkode: d0cb3...da9 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #10 Skrevet 18. august 2022 Ikke rart at folk er single og ensomme og sliter på datingmarkedet. Ser dette går igjen overalt. Denne enorme hastverken. 3 dager er jo ingenting. For eksempel så fikk jeg akutt magesjau og var låst til dassen i nesten en uke. Man kan aldri vite hva som skjer i mennesker sine liv. Så bare chill. Vær mer tålmodig med folk. SPESIELT i starten. Tenker dere som haster sånn kan gå glipp av mange fine mennesker på den måten. Anonymkode: 45d47...82c 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 Jeg er streng. Max 1,5 døgn, om det er snakk om korte meldinger Anonymkode: 1b0a1...3b0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #12 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Regner med det er en kvinne som spør. Så svaret er som på alle andre Tinder spm. Menn swiper på alle. Med unntak av de som er brytfæle. Så filtrerer de etterpå. Skriver de ikke til deg med engang så er det mer attraktive kvinner før deg i køa de har matchet med. Du kan løse dette problemet med at du selv ikke swiper på menn som du innerst inne vet at du ikke ser bra nok ut for. Men det gjør jo ikke dere kvinner. Så da ender det opp slik. Anonymkode: 547c2...6a0 Oh the irony Anonymkode: 56770...35e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #13 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 22.35): Hvor lenge vente på svar før man unmatcher? Anonymkode: 9fd3f...7a7 Hvorfor unmatche i det hele tatt? Hva er problemet med å ikke unmatche? Om vedkommende ikke svarer på en stund; hva er problemet med det? Noen er kanskje ikke på tinder hver dag, de kan være opptatt, på tur uten dekning, ferie, etc etc. Hvorfor i all verden ha det så travelt? Anonymkode: 76edd...ecf 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #14 Skrevet 18. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor unmatche i det hele tatt? Hva er problemet med å ikke unmatche? Om vedkommende ikke svarer på en stund; hva er problemet med det? Noen er kanskje ikke på tinder hver dag, de kan være opptatt, på tur uten dekning, ferie, etc etc. Hvorfor i all verden ha det så travelt? Anonymkode: 76edd...ecf Jo, folk som har fått en interessant match på Tinder, som de er interessert i å bli kjent med, sjekker Tinder før det har gått flere dager. Har vi ikke startet chattingen ennå, så kan jeg godt vente lenge, men når vi har begynt å få i gang en dialog, og der går to dager, så slettes han. Da er han ikke interessert nok og jeg gidder ikke se han i "chattelisten". Slettes og jeg går videre Anonymkode: 1b0a1...3b0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #15 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, folk som har fått en interessant match på Tinder, som de er interessert i å bli kjent med, sjekker Tinder før det har gått flere dager. Har vi ikke startet chattingen ennå, så kan jeg godt vente lenge, men når vi har begynt å få i gang en dialog, og der går to dager, så slettes han. Da er han ikke interessert nok og jeg gidder ikke se han i "chattelisten". Slettes og jeg går videre Anonymkode: 1b0a1...3b0 Det forstår jeg ikke...Hvorfor skal alt gå så kjapt? Skal noe rekkes? Altså, om man er midt i en dialog og vedkommende plutselig blir borte i lang tid så er det kanskje litt rart, men som en annen da over her så kan du gå glipp av masse interessante mennesker om det skal unmatches etter så kort tid. Anonymkode: 76edd...ecf 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #16 Skrevet 18. august 2022 Hvorfor være på tinder i det hele tatt om en ikke gidder å svare på flere dager??? Anonymkode: bbc04...19f 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #17 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor være på tinder i det hele tatt om en ikke gidder å svare på flere dager??? Anonymkode: bbc04...19f Fordi det er ikke et maratonløp? Det er ikke en sport der det er om å gjøre å komme i mål raskest mulig. Det er et sted for å møte mennesker. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, folk som har fått en interessant match på Tinder, som de er interessert i å bli kjent med, sjekker Tinder før det har gått flere dager. Har vi ikke startet chattingen ennå, så kan jeg godt vente lenge, men når vi har begynt å få i gang en dialog, og der går to dager, så slettes han. Da er han ikke interessert nok og jeg gidder ikke se han i "chattelisten". Slettes og jeg går videre Anonymkode: Jammen bra han jeg dater nå ikke er som deg. Vi matchet, snakket litt og plutselig oppstod det alvorlig sykdom i min familie og det tok all min tid. Tok to uker før jeg chattet med han på nytt. Litt. Så tok det to uker til. Da det endelig roet seg kunne jeg forklare hva som hadde skjedd. Jeg er virkelig glad han ikke var som ei snurt kjerring ellers hadde vi aldri møttes og aldri opplevd den enorme kjemien vi nå har sammen! Anonymkode: 45d47...82c 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #18 Skrevet 18. august 2022 Jeg fikk kun oppdateringer om livet hans. Han er godt utdannet med god jobb, men det er da jeg og. Han har ikke barn, men jeg har tre! Det driter jeg i. Var kanskje barna mine som gjorde han avtent. javel. Jeg er attraktiv, sexy (163 og 53 kg). Jeg er god utarmet og fin og se på. Har livet på stell. Tror nok det var barna som skremte han. Greit det. en ting damer, om en mann er interessert, så skriver han! Jeg fjerna matchen, enkelt og greit. Var på tinderdate med en ny kandidat i dag 😁🤭 TS. Anonymkode: 9fd3f...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #19 Skrevet 18. august 2022 Dersom man snakker med fler samtidig så blir man mindre desperat. Anonymkode: 23f53...7c9 2
norw Skrevet 19. august 2022 #20 Skrevet 19. august 2022 Tidligere i sommer var jeg på Tinder-date og vi skulle egentlig treffes igjen, men da jeg foreslo et tidspunkt i 18-tiden en søndag kveld og hun ikke svarte innen kl 14 neste dag slettet jeg hele dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå