AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Hei. Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år. Vi har hatt mange fine stunder, og noen tunge. Jeg vet at det mest sannsynlig nå blir slutt basert på hvordan vi snakker og hva hun sier. Jeg er i starten av 20 årene. Har dere noen tips for å komme seg over et sånt brudd? Dette er min første kjæreste. Alle tips settes pris på. Anonymkode: 61cff...139
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 I begynnelsen 20 år, og vert saman i 6 år ? Å binde seg til 1 person i såpass ung alder er vel slettes ikkje så vanleg, og sjansen for at det kan ende med "brudd" er vel ikkje så uvanleg. Dere var veldi unge, og uerfarne, og vet ikkje hvilke forventninger dere hadde til samlivet når dere valgte å flytte saman. Anonymkode: 95f24...c4c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 En tidligere postet Tråd fra en jente på 20 som har vert samboer 7 år. En postet Tråd fra en jente på 20 som har vert samboer i 6 år. Pussigt samantreff ? Anonymkode: 95f24...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå