Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rydder dødsbo etter besteforeldre og her er mange ferdige broderier, ferdig brodert men ikke montert på pute/oppheng eller noe. Hva gjør man med slik ; føler det er feil å kaste slik de har brukt mange timer for å lage... Og det er vel ikke noen som vil kjøpe slik om man prøver på Finn ? 

Anonymkode: 16829...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til arvingene å bestemme hva som skal skje med avdødes eiendeler. Hvis ingen av arvingene ønsker å overta en gjenstand, og gjenstanden heller ikke lar seg selge eller gi bort, så må den kastes i søpla 

• Nyttig 1
Skrevet

Er faktisk moderne og lage veske eller noe av gamle broderi, så kan hende du får solgt de.

Anonymkode: 17cfe...af2

• Liker 2
Skrevet

Legg dem ut på Finn, kan fort være noen som vil ha. 

Anonymkode: 45b1d...60c

• Liker 1
Skrevet

Eller rettere sagt de som arver henne, kan jeg spørre hvorfor du rydder i dødsbo?

Anonymkode: 17cfe...af2

Skrevet

Er det flere barnebarn og oldebarn etter hvert?

Det kan være fint å ha noe igjen for dem. Spesielt ting som det er blitt brukt lang tid på.

Anonymkode: 1b4fd...2da

• Liker 2
Skrevet

Gis bort på Finn. Evt salg. Jeg gav bort mye broderier, usikker på hvem som har laget det og det betydde ikke mye for noen av oss for det var ikke laget av min farmor (mulig laget av venninner eller søstrene hennes). 

Anonymkode: ff9c0...914

Skrevet (endret)

Det er ganske mange som kjøper gamle broderier og bruker dem i ulike typer redesign. Enkelte motiver er mer populære enn andre selvsagt. Men ser mye kjøp/salg i diverse håndarbeidsgrupper på fb. Selv ville jeg nok tatt vare på noen, og fikk jeg ikke solgt resten, så hadde jeg gitt til en gjenbruksbutikk.

Endret av JegMotStrømmen
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...