nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #141 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Julegrana
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #142 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Jolebokk-vise
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #143 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Julebokk-gløtt
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #144 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Julebakevise
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #145 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Josefs julevise
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #146 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Jolebokk-vise Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Jordens folk bryt ut i sang
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #147 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Jolebokk-vise Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Joleklokker over jorda
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #148 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Jesus og Maria
Gjest Virvel Skrevet 21. desember 2005 #149 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Fairytale of New York (utrolig at den ikke er nevnt ennå!)
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #150 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) I kong Davids by
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #151 Skrevet 21. desember 2005 oooops... innlegg fra virvel som jeg hoppet over - skal ordne nå!!
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #152 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) I en natt
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #153 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) I denne søte juletid
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #154 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) I denne glade juletid
nostalgia Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #155 Skrevet 21. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I denne glade juletid I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) I dag er fødd ein frelsar stor
nostalgia Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #156 Skrevet 22. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I dag er fødd ein frelsar stor I denne glade juletid I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Hør hvor englesangen klinger
nostalgia Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #157 Skrevet 22. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup Hør hvor englesangen klinger I dag er fødd ein frelsar stor I denne glade juletid I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Hosianna
nostalgia Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #158 Skrevet 22. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hosianna Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup Hør hvor englesangen klinger I dag er fødd ein frelsar stor I denne glade juletid I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Hei hå nå er det jul igjen
nostalgia Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #159 Skrevet 22. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hosianna Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup Hør hvor englesangen klinger I dag er fødd ein frelsar stor I denne glade juletid I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) He shall feed his flock *rettet feil*
nostalgia Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #160 Skrevet 22. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Denne fineste dagen på jord Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Fairytale of New York Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Happy Christmas Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra He shall feed his flock Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Her kommer nissefar - Wenche Myhre Hosianna Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup Hør hvor englesangen klinger I dag er fødd ein frelsar stor I denne glade juletid I denne søte juletid I en natt I kong Davids by I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jesus og Maria Jingle Bell rock Jolebokk-vise Joleklokker over jorda Jordens folk bryt ut i sang Josefs julevise Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julebakevise Julebokk-gløtt Julegrana Julekort Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Juleljusen glimma Julemorgen Julenatt Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juleregle Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Juletremannen Kim alle klokker Kimer i klokker Kjem du med håpet julenatt? Kjære snille nisse Kling no klokka Kom konge, kom i morgenglans Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! Lille julaftens vise - Anita Hegerland & Benny Borg Long December Night Lonley This Christmas - Mud Marias Guttebarn Marys Boy Child Matematisk julsang Me gled oss no i barnekor Mens frost og vintermørke rår Min barndoms jul Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nissen er en kunstig mand Nissens julekveld Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå er det jul igjen Nå tenner vi en adventkrans Nå tenner vi det første lys Nå tennes tusen julelys Nå vandrer fra hver en verdenskrok O, Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O, jul med din glede O, little town of Betlehem O, Tannenbaum Oh, Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido Prosesjons-sang På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Quem Pastores Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Rudolf er rød på nesen Sancta Lucia Sangen til julestjernen Sankt Staffans visa Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sjømannsjul på Hawaii Sleigh ride Snømannen Kalle Sonjas sang til julestjernen Spikke-Sage-Lime-Banke - Per Asplin Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Wonderful Christmas Time - Paul McCartney Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Good King Wenceslas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå