nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #81 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Søppelmannens etterjulsvise
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #82 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas The Twelve days of Christmas
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #83 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å jul med di glede
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #84 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis)
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #85 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Å hvilke store gaver
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #86 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Å du heilage (O Sanctissima)
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #87 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Å den som fikk være en julepresang
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #88 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Å Betlehem du vesle by
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #89 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Vi er så glad i jula
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #90 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi er så glad i jula Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Vi pynter
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #91 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi er så glad i jula Vi pynter Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Vise i advent
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #92 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Ventevise
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #93 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Ritsj, ratsj, filibombombom
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #94 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Reven rasker over isen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #95 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Winter Wonderland
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #96 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Tomtegubbene
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #97 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Til jula
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #98 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Tenn lys!
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #99 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Syng no klokker Jolebodet
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #100 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissen Kommer i Kveld Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Reven rasker over isen Ritsj, ratsj, filibombombom Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Syng no klokker Jolebodet Søppelmannens etterjulsvise Så går vi rundt om en enerbærbusk Tenn lys! The Christmas Song - Mel Torme The Twelve days of Christmas Til jula Tomtegubbene Ventevise Vi er så glad i jula Vi pynter Vise i advent Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Winter Wonderland Å Betlehem du vesle by Å den som fikk være en julepresang Å du heilage (O Sanctissima) Å hvilke store gaver Å jul med di glede Å kom nå med lovsang (Adeste Fidelis) Quem Pastores
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå