SissiB Skrevet 27. november 2005 #21 Skrevet 27. november 2005 Advent - Inger Hagerup Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jingle Bell rock JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas All I want for Christmas is my two front teeth
nostalgia Skrevet 28. november 2005 Forfatter #22 Skrevet 28. november 2005 Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jingle Bell rock JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor
Nemmera Skrevet 28. november 2005 #23 Skrevet 28. november 2005 Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jingle Bell rock JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas O, Helga natt/Oh, Holy Night
nostalgia Skrevet 28. november 2005 Forfatter #24 Skrevet 28. november 2005 Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jingle Bell rock JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason
nostalgia Skrevet 30. november 2005 Forfatter #25 Skrevet 30. november 2005 Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas A Christmas To Remember - Amy Grant
Ugla Skrevet 1. desember 2005 #26 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Jeg er så glad hver julekveld
nostalgia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #27 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof
Ugla Skrevet 1. desember 2005 #28 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Det lyser i stille grender
nostalgia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #29 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Silent Night - Joseph Mohr
Ugla Skrevet 1. desember 2005 #30 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten
nostalgia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #31 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas O Come, All Ye Faithful - John F. Wade
Chans Skrevet 1. desember 2005 #32 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Santa Baby - Marilyn Monroe
Chans Skrevet 1. desember 2005 #33 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Santa Baby - Marilyn Monroe
Ugla Skrevet 1. desember 2005 #34 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Du grønne glittrende tre
Gjest Gjest_carina81_* Skrevet 1. desember 2005 #35 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman GLADE JUL Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason JUL I KONTEINEREN AV VIGGO & REIDAR Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas Du grønne glittrende tre White christmas
nostalgia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #36 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glittrende tre En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas White Christmas På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe
fluesopp Skrevet 1. desember 2005 #37 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glittrende tre En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride We Wish You A Merry Christmas White Christmas På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe vårres jul
nostalgia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #38 Skrevet 1. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glittrende tre En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Nisser og Dverger - Henrik Wergeland
Ugla Skrevet 2. desember 2005 #39 Skrevet 2. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glittrende tre En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker Nisser og Dverger - Henrik Wergeland O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Deilig er jorden
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #40 Skrevet 2. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glittrende tre En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hej mitt vinterland I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 Jeg er så glad hver julekveld Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Mitt hjerte alltid vanker Nisser og Dverger - Henrik Wergeland O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night On Christmas Day - Dido Romjulsdrøm - Alf Prøysen Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå