Ugla Skrevet 4. desember 2005 #61 Skrevet 4. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas Musevisa - Alf Prøysen
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #62 Skrevet 4. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #63 Skrevet 4. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas Hymne Til Josef - Inger Hagerup
Totalya Skrevet 5. desember 2005 #64 Skrevet 5. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #65 Skrevet 5. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas The Christmas Song - Mel Torme
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #66 Skrevet 5. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #67 Skrevet 6. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas White Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #68 Skrevet 6. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington White Christmas Feliz Navidad - Jose Feliciano
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #69 Skrevet 6. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington White Christmas Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson
nostalgia Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #70 Skrevet 6. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington White Christmas Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #71 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington White Christmas Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #72 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington White Christmas Mitt vinterland (Hei Ugla, min Ordlek-nighttime-buddy!! )
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #73 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola/ G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts/ Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline/ Ned Washington White Christmas Så går vi rundt om en enerbærbusk
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #74 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #75 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas)
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #76 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Den Store Stjerna
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #77 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Jeg gikk meg over sjø og land
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #78 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Julestjernen
Ugla Skrevet 7. desember 2005 #79 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen
nostalgia Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #80 Skrevet 7. desember 2005 A Christmas To Remember - Amy Grant Advent - Inger Hagerup All I want for Christmas is my two front teeth Ave Maria - Franz Shubert All I want for Christmas is you Beginning To Look Like Christmas - Meredith Willson Bella Notta - Sony Burke/ Peggy Lee Bjelleklang Blue Christmas - Elvis Presley Christmas Song - Dave Matthews Band Da Ska' Bli Andre Boller Når Papen Kjem Heim Til Jul - Salhuskvintetten Deilig er jorden Den Gamle Nissen - Margrethe Munthe Den Store Stjerna Det hev ein ros utsprunge Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det var julekveld i skogen Do They Know It's Christmas? - Bob Geldof Driving Home For Christmas - Chris Rea Du grønne glitrende tre go`dag En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Et barn er født i Betlehem Feliz Navidad - Jose Feliciano Frosty The Snowman Glade Jul Hallelujah - Peter Jõback Have Yourself A Merry Little Christmas - Frank Sinatra Hei, hå, nå er det jul igjen Hej mitt vinterland Her kommer dine arme små Hvor er Nissen - Hans Petter Hansen Hymne til Josef - Inger Hagerup I'll be home for Christmas I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Tommie Connor I Want An Alien For Christmas - Fountains Of Wayne I Won't Go Home For Christmas - Blink 182 It's The Most Wonderful Time Of The Year - E. Pola & G. Wyle Jeg er så glad hver julekveld Jeg gikk meg over sjø og land Jeg kommer hjem til jul (I'll Be Home For Christmas) Jeg synger julekvad Jeg såg mamma kysse nissen - Ellen Nikolaysen Jingle Bell rock Joy To The World - Isaac Watts & Lowell Mason Jul I Konteineren - Viggo & Reidar Julekveld i skogen Julekveldsvise - Alf Prøysen Julenissens bjeller - Arne Bendiksen Julepresangen - Alf Prøysen Julestjernen Juletre og julefred - Kari og Ivar Medaas Kimer i klokker Mitt hjerte alltid vanker Mitt vinterland Musevisa - Alf Prøysen Nissen Bor i Torvestakken - Dansk tradisjonell juleang Nisser og Dverger - Henrik Wergeland Nå tennes tusen julelys O Come, All Ye Faithful - John F. Wade O, Helga natt/ Oh, Holy Night O jul med din glede Oh Christmas Tree - Boney M. On Christmas Day - Dido På Låven Sitter Nissen - Margrethe Munthe Rocking Around The Christmas Tree - Johnny Marks Romjulsdrøm - Alf Prøysen Sancta Lucia Santa Baby - Marilyn Monroe Silent Night - Joseph Mohr Sleigh ride Sonjas sang til julestjernen Så går vi rundt om en enerbærbusk The Christmas Song - Mel Torme Vi tenner våre lykter Vårres jul We Wish You A Merry Christmas When You Wish Upon A Star - Leigh Harline & Ned Washington White Christmas Julenissen Kommer i Kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå