AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Hei! Meg og eksen gikk nylig fra hverandre. Har vert ett utrolig tøft brudd, hvor jeg sliter med å gå slipp… samtidig har han funnet ei ny og huset skal selges nå snart, så lite å falle tilbake på… vil heller ikke be på mine knær- ting har vert kjipt lenge, men følelsene er der søren meg enda dessverre…. så til dilemma.. har en kompis jeg har kjent 2 år, som virkelig bare er snill…lenge siden vi har møttes, men merker han har tatt mer kontakt etter bruddet- noe som er veldig hyggelig. Problemet er bare at jeg føler nok han er interessert i å være mer en bare venner- noe jeg ikke er klar for. Samtidig er det jo hyggelig å møtes osv , men vil ikke såre han og merker jeg tenker mye mer på eksen når vi er sammen - enn med feks andre. Mulig fordi det føles litt galt? Har også ett barn, så må enda forholde meg mye til eksen, og vet heller ikke om det er fornuftig å dra inn noen nye så tidlig…. Noen råd? Føler det blir så teit å si ifra til han også… tilfelle han faktisk bare vil være venner😅 Anonymkode: 5a030...a31
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Meg og eksen gikk nylig fra hverandre. Har vert ett utrolig tøft brudd, hvor jeg sliter med å gå slipp… samtidig har han funnet ei ny og huset skal selges nå snart, så lite å falle tilbake på… vil heller ikke be på mine knær- ting har vert kjipt lenge, men følelsene er der søren meg enda dessverre…. så til dilemma.. har en kompis jeg har kjent 2 år, som virkelig bare er snill…lenge siden vi har møttes, men merker han har tatt mer kontakt etter bruddet- noe som er veldig hyggelig. Problemet er bare at jeg føler nok han er interessert i å være mer en bare venner- noe jeg ikke er klar for. Samtidig er det jo hyggelig å møtes osv , men vil ikke såre han og merker jeg tenker mye mer på eksen når vi er sammen - enn med feks andre. Mulig fordi det føles litt galt? Har også ett barn, så må enda forholde meg mye til eksen, og vet heller ikke om det er fornuftig å dra inn noen nye så tidlig…. Noen råd? Føler det blir så teit å si ifra til han også… tilfelle han faktisk bare vil være venner😅 Anonymkode: 5a030...a31 Sorry for missvisende overskrift, handler jo ikke om å gå inn i forhold.. men gå inn i noe der den andre kanskje har noen forventninger 😅😅 Anonymkode: 5a030...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå