Gå til innhold

Tannlegeskrekk Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale en tannlege i Kristiansand som er ekstremt god på tannlegeskrekk? 

Ikke vært hos tannlegen på 7 år og knakk just en tann - så nå må jeg virkelig ta meg sammen men vil da helst gå til noen som har ordentlig forståelse. 😢

Anonymkode: 4868a...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Colosseum tannklinikk på Lund torv, og har tannlegeskrekk. Min tannlege har permisjon nå, men det er flere der som skal være flinke med det 

Skrevet

Om du har mulighet til å dra til Arendal er munnhulen tannklinikk veldig gode på tannlegeskrekk. Jeg har gått til han unge, husker ikke hva han heter i farten. Han er den første tannlegen som  respekterte at jeg var redd og fant løsninger på det jeg ikke klarte.

Anonymkode: d162e...492

Skrevet

Ida Nordmo hos Colosseum tannklinikk i Vestre Strandgate, hadde faren hennes i begynnelsen hos Nordmo tannlegeklinikk. Og så ble jeg satt over til henne (hun jobbet der da). Begge er veldig flinke når det kommer til tannlegeskrekk. Når jeg først kom meg til tannlegen var narkose og lystgass nødvendig, så etterhvert beroligende tabletter. Nå trenger jeg ingen medikamenter lengre. 

Anonymkode: 12207...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...