AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Jeg forsøkte skrive litt om hvordan jeg har det nå, men følte det bare ble helt klisje. Jeg føler meg utmattet, trist og orker lite. Bare det å dusje og pusse tennene føles noen dager uoverkommelig. Jeg ser ikke meningen med det. Jeg ser ikke meningen med noe lengre. Jeg kjenner meg trist, selv om jeg egentlig til vanlig aldri bruker føle noen ting som helst. Det er som et tykt lag av mørkegrå tåke har lagt seg over meg, tankene mine og alt det jeg føler. Anonymkode: 55194...6cb 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 Du kan si det til fastlegen din. Han er der for å kunne hjelpe med med både fysiske og psykiske plager. Anonymkode: 70778...1a5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 Ja, jeg vil jo si dette er en vanlig beskrivelse av depresjon - så det kan du fint gi på timen. Jeg ville sagt kanskje noe mer om opplevelsen av ingen følelser til vanlig om du skal vurderes til utredning? Anonymkode: b0d9b...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Skriv det ned. Og ta det med fastlegen ❣️ Anonymkode: b1434...714
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 Ja. Du bør også tenke gjennom om det er noen situasjoner der du fortsatt opplever glede, og hvorvidt det er noen situasjoner som er ekstra tunge. God bedring. Anonymkode: f2770...5d3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #7 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg forsøkte skrive litt om hvordan jeg har det nå, men følte det bare ble helt klisje. Jeg føler meg utmattet, trist og orker lite. Bare det å dusje og pusse tennene føles noen dager uoverkommelig. Jeg ser ikke meningen med det. Jeg ser ikke meningen med noe lengre. Jeg kjenner meg trist, selv om jeg egentlig til vanlig aldri bruker føle noen ting som helst. Det er som et tykt lag av mørkegrå tåke har lagt seg over meg, tankene mine og alt det jeg føler. Anonymkode: 55194...6cb Ja . Du må ha en periode med hvile, og etter det starte med tilltak- trene og kost. Så vil du komme ut av depresjonen din. Du får også time hos dps veldig sjappt innen 4 ukers tid! Lykke til ❤️ Selv ble jeg hjemme 4 mnd og jobbet meg oppover, 10%,20% ,30% mnd etter mnd. Til å slutte på 80%. Har nå jobbet 80 % i tre år. Vurderer å teste ut 100% neste år. Anonymkode: 68d70...ba8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #8 Skrevet 15. august 2022 Dette kan du fint gi til fastlegen. Høres ut som klassisk depresjon. Du trenger ikke overtenke noe mer, for fastlegen vil gi deg et skjema som er lett å fylle ut, som spør de riktige spørsmålene og graderer dette veldig greit. Ut fra svarene avgjør fastlegen veien videre. Anonymkode: 7e679...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå