AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Siste kontakt var fredag kveld. Etter det er det blitt stille og siste melding i samtalen vår var fra meg - den har ikke blitt lest enda. Han har ikke vært aktiv på some siden, men det må han jo ha vært! Så han må ha satt på noe ignore-funksjon eller noe. Å det gjør så forbanna vondt! Føler meg så sinnsykt dum. Vil helst bare kaste inn dating-håndkleet igjen. Hvordan klarer dere andre som opplever sånt å holde ut dette her? Må man bli en følelsesløs robot for å date i 2022? Anonymkode: 2a770...ad6 12
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 For en rass 😔 Anonymkode: a8927...637 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 Folk er slemme😔. Bare prøv å huske hvor vondt dette gjør nå når han kommer tilbake å blidgjør deg igjen. Det blir ikke siste gang tipper jeg. Anonymkode: ebbfc...a59 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 En dame som klager over å bli ghosta? Velkommen til virkeligheten som mann på Tinder 🤣 Anonymkode: a79fb...d56 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Siste kontakt var fredag kveld. Etter det er det blitt stille og siste melding i samtalen vår var fra meg - den har ikke blitt lest enda. Han har ikke vært aktiv på some siden, men det må han jo ha vært! Så han må ha satt på noe ignore-funksjon eller noe. Å det gjør så forbanna vondt! Føler meg så sinnsykt dum. Vil helst bare kaste inn dating-håndkleet igjen. Hvordan klarer dere andre som opplever sånt å holde ut dette her? Må man bli en følelsesløs robot for å date i 2022? Anonymkode: 2a770...ad6 Ja, jeg opplevde nettopp dette, dvs han svarte på meldingen jeg sendte, men tok aldri mer initiativ til å skrive mer. Følte meg også veldig dum som ikke oppdaget tidligere at interessen hadde begynt å dabbe av fra hans side. Jeg tenker det er helt normalt og innafor å miste interessen, for det skal mye til egentlig for at det klaffer 100% mellom to mennesker og at begge to kjenner på det samme. Det jeg ikke synes er greit er at mannfolk er elendig på å si fra, og velger heller denne tause måten å forholde seg på. Hva har gått galt her? Har selv sønner og lærer de opp til at det er viktig å snakke om følelser. Selvsagt må man i blant gi beskjeder som er vonde å gi, men det er verre å ikke si fra hvis de ikke vil mer. Feighet de luxe... Anonymkode: f024b...cb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Skrevet 14. august 2022 Ghosting er en helt sturein uttrykksform i dag. Anonymkode: 7c2c2...5bd
Gjest Ghostface Skrevet 14. august 2022 #8 Skrevet 14. august 2022 Opplevde det selv etter å chattet med en fyr i hele to år. Når man blir ghostet, føler man seg som dritt for man får ingen svar på hva som er galt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #9 Skrevet 14. august 2022 Er du sikker på at du har blitt ghosta da? Det har jo bare gått sånn... 72t? Ikke ta alle sorger på forskudd, kanskje har han bare hatt en røff helg. Kanskje har han mistet mobilen på byen, blitt syk, vært uttafor. Du kan ikke vite om han har vært på some eller ikke. Gi det litt mer tid, du. Jeg tenker at man må tørre å være sårbar. Tørre å spørre hva som har skjedd. Våge å være tålmodig. Anonymkode: 6f55b...297 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du sikker på at du har blitt ghosta da? Det har jo bare gått sånn... 72t? Ikke ta alle sorger på forskudd, kanskje har han bare hatt en røff helg. Kanskje har han mistet mobilen på byen, blitt syk, vært uttafor. Du kan ikke vite om han har vært på some eller ikke. Gi det litt mer tid, du. Jeg tenker at man må tørre å være sårbar. Tørre å spørre hva som har skjedd. Våge å være tålmodig. Anonymkode: 6f55b...297 Tvilsomt. Han la nettopp ut en snapstory. Så han har bare puttet meg på ignore, slik at jeg ikke skal se at han er aktiv uten å lese meldingen min. Anonymkode: 2a770...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, jeg opplevde nettopp dette, dvs han svarte på meldingen jeg sendte, men tok aldri mer initiativ til å skrive mer. Følte meg også veldig dum som ikke oppdaget tidligere at interessen hadde begynt å dabbe av fra hans side. Jeg tenker det er helt normalt og innafor å miste interessen, for det skal mye til egentlig for at det klaffer 100% mellom to mennesker og at begge to kjenner på det samme. Det jeg ikke synes er greit er at mannfolk er elendig på å si fra, og velger heller denne tause måten å forholde seg på. Hva har gått galt her? Har selv sønner og lærer de opp til at det er viktig å snakke om følelser. Selvsagt må man i blant gi beskjeder som er vonde å gi, men det er verre å ikke si fra hvis de ikke vil mer. Feighet de luxe... Anonymkode: f024b...cb9 Helt enig. Syntes det er feigt å ikke si fra. Jeg har alltid sagt fra om jeg har følt at det ikke har klaffet. Det er noe veldig nedlatende og ekkelt med å bare ghoste noen. Veldig skummelt at det er «helt normal oppførsel» i dag. Anonymkode: 2a770...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #12 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tvilsomt. Han la nettopp ut en snapstory. Så han har bare puttet meg på ignore, slik at jeg ikke skal se at han er aktiv uten å lese meldingen min. Anonymkode: 2a770...ad6 Uff. Så ufattelig feigt og dårlig gjort da. Anonymkode: 6f55b...297 2
IntrovertDeluxe Skrevet 14. august 2022 #13 Skrevet 14. august 2022 5 dager uten å høre fra ham var standard. Nå har vi økt til 10 - man trenger ikke å omgås hele tiden heller. har dere et forhold? Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje han bare trenger litt tid for seg selv?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #14 Skrevet 14. august 2022 IntrovertDeluxe skrev (2 minutter siden): 5 dager uten å høre fra ham var standard. Nå har vi økt til 10 - man trenger ikke å omgås hele tiden heller. har dere et forhold? Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje han bare trenger litt tid for seg selv? Jeg tror du vet at han ghoster, men takk for at du prøver å få meg til å fortsette håpet😅 Men vil helst ikke håpe for mye, for skuffelsen blir bare større. Anonymkode: 2a770...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #15 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tvilsomt. Han la nettopp ut en snapstory. Så han har bare puttet meg på ignore, slik at jeg ikke skal se at han er aktiv uten å lese meldingen min. Anonymkode: 2a770...ad6 Hvis han stadig kan lese hva du skriver passer det seg kanskje med "Ignore? Dra til helvete.." som en endelig avslutning da. Anonymkode: f7ada...2e9
kar90 Skrevet 14. august 2022 #16 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ghosting er en helt sturein uttrykksform i dag. Anonymkode: 7c2c2...5bd Klart det er det når det og er helt stuereint å sveipe seg gjennom til nye bekjentskap. Det må man jo bare ta høyde for.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #17 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): En dame som klager over å bli ghosta? Velkommen til virkeligheten som mann på Tinder 🤣 Anonymkode: a79fb...d56 Ikke gjør deg så dum 🙄 Tror du det bare skjer med menn? Anonymkode: 02226...c03 2 1 2
Krist1an Skrevet 14. august 2022 #18 Skrevet 14. august 2022 I know, det er vondt når det skjer. Ser ut til at ghosting ofte er normen, og dørstokkmila blir bare lengre for hver gang for å ta kontakt med noen andre igjen.... Må prøve og koste det av seg og prøve igjen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #19 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 21.08): Siste kontakt var fredag kveld. Etter det er det blitt stille og siste melding i samtalen vår var fra meg - den har ikke blitt lest enda. Han har ikke vært aktiv på some siden, men det må han jo ha vært! Så han må ha satt på noe ignore-funksjon eller noe. Å det gjør så forbanna vondt! Føler meg så sinnsykt dum. Vil helst bare kaste inn dating-håndkleet igjen. Hvordan klarer dere andre som opplever sånt å holde ut dette her? Må man bli en følelsesløs robot for å date i 2022? Anonymkode: 2a770...ad6 Ikke ha sex med noen før du er gift Anonymkode: 6b3c3...9d3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #20 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke ha sex med noen før du er gift Anonymkode: 6b3c3...9d3 Hva er vitsen med å gifte seg i 2022?? Bare tull kan ha like bra som samboer med en samboer kontrakt eller være eksklusive særboere. Anonymkode: 54398...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå