AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Begynner å lure på om jeg bør bli bekymret. Han er i tenårene. Når jeg kritiserer ham så smiler han bare og argumenterer ikke. Men han følger heller ikke opp alltid. Jeg kjefter og er irritert, han smiler, gir meg klem. Og bare ler. Han er gladgutt, men hans væremåte er unik. Så hvis ingen varsellamper, så er jo alt greit Anonymkode: 48bfd...ab9
Kenelz Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 Hans måte å håndtere konflikt på og om jeg skal være ærlig så er jeg imponert. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 Hvis det er noen du bør bli bekymret over, så er det deg selv som kritiserer og kjefter. Gutten håndterer det veldig bra, da man ikke skal eskalere situasjonen. Anonymkode: 369ee...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 For en fantastisk egenskap. Han har forstått at du fyrer opp i øyeblikket og prøver å få deg rolig igjen. Han har skjønt at øyeblikket ikke er representativt for hele situasjonen. Anonymkode: b17ca...c39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå