Gå til innhold

Ha med sin egen far på fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har en jeg kjenner nå valgt å gjøre. Kjenner at jeg reagerer på dette, jeg har selvfølgelig ingenting med det. Er dette noe som er vanlig å gjøre? Aldri hørt om før og helt utenkelig for meg å gjøre.

Han var med på hele seansen- barnefar var forhindret.

Anonymkode: 72a7a...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor synes du det er mer merkelig enn om noen velger å ha med seg sin mor? 
Om de har ett godt forhold er vel det det viktigste. Noen som støtter deg igjennom fødsel❤️

Anonymkode: 64a9a...ab5

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har en jeg kjenner nå valgt å gjøre. Kjenner at jeg reagerer på dette, jeg har selvfølgelig ingenting med det. Er dette noe som er vanlig å gjøre? Aldri hørt om før og helt utenkelig for meg å gjøre.

Hvorfor har du et problem med at den fødende hadde en person hun var trygg på med seg?

• Liker 9
Skrevet

Om de har et nært forhold så hvorfor ikke? Hvorfor er det bare mødre som kan være en god støtte mener du? 

Anonymkode: 68cdf...430

• Liker 6
Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har du et problem med at den fødende hadde en person hun var trygg på med seg?

Jeg skrev vel ingenting om at hun er trygg på denne personen?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev vel ingenting om at hun er trygg på denne personen?

Hvorfor vil hun ha med seg noen hun ikke er trygg på da?

P.S. Jeg måtte ha hastekeisersnitt en av gangene og min mann rakk ikke være med i operasjonssalen, men kom rett etter at baby var ute, så jeg ba min svigermor bli med siden jeg var med henne da det skjedde. Har du et problem også med det?

Endret av Drizzt
  • Liker 5
Skrevet

Det  syns jeg var bare helt flott. Så godt for en datter å ha en far som står ved hennes side når hun har det vondt og trenger en hånd å holde i. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kunne ikke hatt med meg min far, fordi han ikke er en god støtteperson for meg. Men om hennes pappa er den personen for henne, så er det vel topp :) 

Anonymkode: bfd6f...45a

• Liker 3
Skrevet

Det viktigste er at den fødende er trygg, uansett hvem som er med. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om de har et nært forhold så hvorfor ikke? Hvorfor er det bare mødre som kan være en god støtte mener du? 

Det er vel det at de ikke har spesielt nært forhold- er jo ikke alle mødre som vil bære støttende i en slik situasjon heller, bare reagerer på dette merker jeg.

Skrevet

Det er vel det at de ikke har spesielt nært forhold- er jo ikke alle mødre som vil bære støttende i en slik situasjon heller, bare reagerer på dette merker jeg.

Hvordan vet du hvor nært forholdet deres er? :klo: Kan du ikke bare glad på hennes vegne?

• Liker 6
Skrevet

Men det er jo den fødende som bestemmer. Hun har jo mer innsikt i forholdet til sin far en hva du har. 

• Liker 3
Skrevet

som du selv sier: Og nei, dette har du ingenting med. Basta. Crist🤣

Anonymkode: 73d29...637

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (2 minutter siden):

Hvorfor vil hun ha med seg noen hun ikke er trygg på da?

Ja, si det.

Merkelig situasjon som jeg skjønner det ikke er lett for utenforstående å mene så mye om. Du gikk jo automatisk ut fra at dette er en trygg og ok person, er bare at han er det motsatte så jeg reagerte bare.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Noen har ett veldig godt forhold til faren. Det må de få velge selv.  Hadde aldri gjort det selv!

Regner ikke med han står og glor henne mellom beina! Men trøster og hjelper og er en god støtte for henne!

Utrolig hvor mange som skal mene noe om alt alle andre gjør. Har dere så lite å gjøre på? I England og noen andre land er dette helt normalt. Ja jeg syns og det er rart og ekkelt. Men samtidig hvert sitt valg!

Anonymkode: 15c22...0cb

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Alt man skal bry seg med :roll:

Skrevet
Drizzt skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du hvor nært forholdet deres er? :klo: Kan du ikke bare glad på hennes vegne?

Du får vel bare ta mitt ord på at jeg vet at de ikke er så nære. Merkelig at du går ut fra at jeg ikke er glad på hennes vegne, jeg er jo det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får vel bare ta mitt ord på at jeg vet at de ikke er så nære. Merkelig at du går ut fra at jeg ikke er glad på hennes vegne, jeg er jo det.

Nei, du er ikke det. Du reagerer på at hun har valgt å ha med sin far på fødselen. Det er ikke din jobb å ha en mening og å reagere hvem hun tar med seg. Kan du ikke bare være glad på hennes vegne at hun hadde noen hun valgte selv og var komfortabel med? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen har ett veldig godt forhold til faren. Det må de få velge selv.  Hadde aldri gjort det selv!

Regner ikke med han står og glor henne mellom beina! Men trøster og hjelper og er en god støtte for henne!

Utrolig hvor mange som skal mene noe om alt alle andre gjør. Har dere så lite å gjøre på? I England og noen andre land er dette helt normalt. Ja jeg syns og det er rart og ekkelt. Men samtidig hvert sitt valg!

Anonymkode: 15c22...0cb

Jeg lurte bare på om dette var vanlig, det er det da tydeligvis i noen land ifølge deg.

Du sier jo selv at du har lignende tanker som meg, du tar seg til og med tid til å svare, men jeg har liksom lite å gjøre?? Jeeses, glem det.

Skrevet (endret)
Athena Catalina skrev (På 14.8.2022 den 20.56):

Alt man skal bry seg med :roll:

Jepp, merkelig.

Alle må velge selv hvem de vil ha med. Det viktigste er at den fødende er trygg.

Endret av Tvillingsjel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...