Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg føler meg skikkelig lost og trenger litt meninger fra utenforstående for å klare å sortere tankene tror jeg..

Litt bakgrunnsinformasjon: jeg har kjæreste og vi har vært sammen i ca 2 år og har kjent hverandre hele livet. Han har alltid siklet etter meg, men en stund ut i forholdet begynte han å oppføre seg og behandle meg dårlig. Han var fysisk med meg flere ganger og jeg var på flere tidspunkt livredd for han… Jeg godtok mye en bitteliten periode siden jeg er så glad i han, men noen ganger gikk han virkelig alt for langt.. Men han har skjerpet seg over lengre tid, fått hjelp og er egentlig den perfekte kjæreste og samboer nå. Han vil planlegge fremtiden og alt. Ting har roet seg på en måte..

Så til problemet… I mai i år sendte en kompis bilde av en annen kompis. Jeg syns han var kjekk og kompisen min sendte snappen hans, og jeg la han til.. vi snakker casual og vi alle 3 hang sammen flere ganger. Jeg merket at han likte meg og jeg likte han, og han har holdt seg respektfull hele veien siden han vet at jeg har type og alt det. Det eneste han har gjort er å fortelle meg hva han føler når han møter meg og at han er veldig betatt. Det er jeg også. Vi hadde en helt syk connection. 

jeg kuttet kontakten med han av den grunn fordi jeg virkelig skjønte at jeg kunne gått over streken med han og det er ikke fair mot noen.

Videre begynte vi å snakke igjen nå for noen uker siden og vi har møttes en gang alene (bare pratet som vanlige venner). Men jeg kjenner det stikker. Jeg tenker på han hele tiden, jeg blir helt gal. Jeg vil ha han, men jeg kan ikke være med begge heller..

Jeg elsker kjæresten min, men jeg føler at jeg er i en skikkelig blurr. Hva i svarte gjør jeg? Hva er riktig å gjøre her? Har jeg åpnet meg for noe nytt fordi ting har roet seg og jeg har fått tid til å tenke? Er dette unormalt? Noen andre som har opplevd liknende?

Jeg er så sinnsykt forvirra over meg selv og mine egne følelser. 

Anonymkode: 4ac58...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du hadde hatt de rette følelsene for kjæresten din, hadde du aldri lagt fyren til på snap og IALLFALL aldri møtt han.

Gjør det slutt med kjæresten, så utforske den nye. 

Eneste ryddige måten å gjøre dette på!

Anonymkode: 1f109...04a

• Liker 2
Skrevet

Du bør vel gjøre det slutt med typen din når du er forelsket i noen andre? 

Anonymkode: 4831d...677

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du bør vel gjøre det slutt med typen din når du er forelsket i noen andre? 

Anonymkode: 4831d...677

Plenty av folk som blir forelska i en annen mens de har kjæreste, det betyr jo ikke at man burde slå opp for det..

Anonymkode: 4ac58...9c6

Skrevet

Er vel helt normalt å ha et crush på noen selv om man er i et forhold. Men dette høres ut som mer enn det? Tenk deg godt om. Du vet hva du har, men ikke hva du får.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...