AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Ser naboene våre ikke har gardiner. Ser også på boligannonser på Finn at svært få har gardiner. Er gardiner harry og ut? Anonymkode: 7e79a...4e1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 Vent, hva? Blir det ikke veldig nakent uten gardiner? Anonymkode: 7de59...029 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ser naboene våre ikke har gardiner. Ser også på boligannonser på Finn at svært få har gardiner. Er gardiner harry og ut? Anonymkode: 7e79a...4e1 Nei. Gardiner gjør rom lunere og demper klang. Men fine gardiner er dyrt. Og kommer ofte litt ned på lista over ting man må ha. Anonymkode: 784f3...eb0 5
Gjest Ghostface Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Nei. Vet om mange hus i nærheten som bruker gardiner og det brukes vel ikke gardiner i visninger på noen steder, for at bildene skal virke "rene"?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Skrevet 14. august 2022 Gardiner har vært "ut" noen år nå. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om akkurat denne trenden. Gardiner gjør et rom varmere og mer koselig. Jeg kommer aldri til å kutte ut gardiner. Men hvis man liker den mer kalde, men åpne, luftige og mer moderne trenden, kan det være greit å kutte ut gardiner. Utenom trender, er det uansett lurt for boligannonser å ha så enkelt interiør som mulig. Da ser rommet større og lysere ut, samtidig som det er enklere for de som skal kjøpe boligen å se for seg sitt interiør i boligen. Anonymkode: a9882...433 3 1
Amossa Skrevet 14. august 2022 #7 Skrevet 14. august 2022 Det er faktisk in og trendy med gardiner og tekstiler nå. Men det betyr slett ikke at det er ut med gardinløse vinduer. Sin egen stil, er fortsatt aller mest trendy. Ergo bestemmer du selv hva som passer hos deg. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #8 Skrevet 14. august 2022 Er vel aldri ut med gardiner vel. jeg har gardiner og kunne tenke meg noe annet. Anonymkode: 19060...b43
Lillemor_Meg Skrevet 14. august 2022 #9 Skrevet 14. august 2022 Amossa skrev (2 minutter siden): Det er faktisk in og trendy med gardiner og tekstiler nå. Jeg bruker ikke å følge med på trender, men akkurat dette har jeg fått med meg. Og tekstilene skal gjerne være resirkulert ull og ha en lun "hyttestil". 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Skrevet 14. august 2022 Har forstått at det har vært trendy med nakne og golde rom ei stund, men jeg Iiker gardiner. De demper støy, luner og man kan trekke de for vinduet. Har store vinduer i stua fra gulv til tak, men orker ikke være så hip at jeg lever uten gardiner. Er av og til hos venner som ikke har gardiner, og særlig når det er mørkt på kvelden så synes jeg det er litt ubehagelig. Persienner og sånn blir ikke det samme, kalde de også. Anonymkode: 04af0...732 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 Hos oss er det gardiner i stua. Vurderte, og ønsket meg lenge plissegardiner men det ble heftig dyrt til så store vinduer som vi har. Noe må vi ha mot sola så å være uten gardiner er ikke ett reelt valg. Anonymkode: c52c6...15e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #12 Skrevet 14. august 2022 Har gardiner, og føler jeg må ha det i noen rom. På ene siden av stua, så står jo sola og lyser rett inn gjennom store vinduer. Orker jo ikke å sitte i solsteken, er varmt nok om dagen. Og skal jeg se på tv, så kommer det bare skinn fra sola. Anonymkode: 440d2...f6a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Skrevet 14. august 2022 Jeg har ikke en eneste gardin i huset mitt. Har persienner og rullegardiner. Synes det er finere. Orker heller ikke styret med gardiner som må vaskes og strykes og byttes ut etter årstiden 😅 (nei, de MÅ vel ikke det, men det skal jo se litt fint og ordentlig ut også...) Anonymkode: 736bb...880
Finmia Skrevet 14. august 2022 #14 Skrevet 14. august 2022 Jeg har alltid tenkt at jeg må ha gardiner, men i nytt hus følte jeg det passa bedre med plissé. Det kan være fint med gardiner, men da skal de henge nesten oppunder taket syns jeg da 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå