AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 altså en skikkelig klassisk blazer, men synes prisene er vel stive... Jeg har ingenting imot rimeligere klær generelt, men akkurat når det gjelder blazere synes jeg mange av billigjakkene til 400-500 kr har for tynt stoff og dårlig passform. Andre merker/butikker du vil anbefale for blazere med god kvalitet (med emblem på, eller helt enkle ensfargede)? Eller skal jeg bare prøve å finne en brukt fra RL? Anonymkode: 82621...861
Natta1980 Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 jeg hadde kjøpt en ny ralph lauren blazer 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: altså en skikkelig klassisk blazer, men synes prisene er vel stive... Jeg har ingenting imot rimeligere klær generelt, men akkurat når det gjelder blazere synes jeg mange av billigjakkene til 400-500 kr har for tynt stoff og dårlig passform. Andre merker/butikker du vil anbefale for blazere med god kvalitet (med emblem på, eller helt enkle ensfargede)? Eller skal jeg bare prøve å finne en brukt fra RL? Anonymkode: 82621...861 Kjøp en ny fra RL, Zalando har ofte tilbud og selger en del RL, marker den som favoritt så får du beskjed når den går ned i pris Anonymkode: 6ac24...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå