AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Mulig at temaet har vært oppe før, men jeg finner ikke noe umiddelbart. Har «alltid» brukt Anastasia sin contourpalette i pudderform. Samme med blush. Blender med beautyblender (men bruker den mest på foundation) og fortrinnsvis make-up koster. For en stund siden ble jeg tipset om at når man har passert 40 så er det bedre med produkter i kremform enn i pudder, fordi den kremete konsistensen er bedre for «voksen» hud. Fordi jeg er stor fan av Anastasia så kjøpte jeg de samme fargene i stick som jeg har brukt i pudder. Ingenting å si på fargene, men det er så vanskelig å blende! Er det bare meg? Har sett på mange tutorials der de blender primært med kost, men også noen med beautyblender. Jeg prøver begge deler, ikke for myk børste som jeg «dabber» contouren med eller fuktet beautyblender. Jeg får det til sånn noenlunde med beautyblender, men contouren ved kinnbeina blir for bred. Børste er helt krise så der trenger jeg sårt hjelp. Nå er jo kremproduktene fra Anastasia litt «tørre» og veldig pigmenterte, men det blir for «hardt/tykt» å skulle blende det med børste, både hard og myk. Uansett hvilken video jeg ser på YT, så bruker de børste til å blende Anastasia med. Fordi fargene passer meg og lager perfekt skygge, så vil jeg ikke bytte merke. Men det det tar evig lang tid å prøve og blende, og hvor mye som blir igjen på børsen vs ansiktet er jeg litt usikker på. Uansett får jeg ikke de fine, diskret skyggene som med pudder. Har også sett teknikker der de «dypper» børsten i stick’en for så å tegne opp. For min del funker det veldig bra med Anastasia sin stick blush, selv om den også er litt «tørr/hard» i konsistensen, men krem contour er altså omtrent umulig. Noen som har tips og kan forklare meg ? Evt både med børste og beautyblender (uten at den blender det for bredt) Btw så er det snakk om hverdagscontour og evt litt mer til fest, ikke Kim K Anonymkode: 7d078...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå