Gå til innhold

tungpult dritt digg dame eller lettpult mindre attraktiv dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

dere menn her inne(er mann selv), hva hadde dere valgt mellom dette:

Ei sikkerlig hot frøken som dessverre er litt tungpult eller en helt normal dame  som har litt ekstra her og der, men som er lettpult og får vaginale orgasmer osv?

Har personlig aldri hatt sex med ei sikkerlig digg dame(8-10er), men trenger vel ikke alltid å være synonymt med at sex blir veldig bra for det? Prøver å trøste meg med den tanken, haha!

Har derimot erfart en del damer som kommer kun via penetrering og får inntrykk av at det ikke er så uvanlig som alle skal ha det til? Har helt normal penis med litt bøy, slik at det er sagt

Anonymkode: 66679...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å komme seg ut av promperommet hos mutter’n og få seg litt luft nå bassen! 

Anonymkode: 88c06...2a6

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Samme hva slags dame det er snakk om, så kommer lysten deres til å forsvinne momentant med en slik språkbruk som du har.

Anonymkode: dc1bb...4c6

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Merkelig problemstilling for meg dette. Morsomt å lese hvilke utfordringer som møter dere unge Tindergutter. Skjønner godt at du aldri har hatt erfaring med skikkelig digg damer med ditt tankesett og din måte å formulere deg på.  Du må nok fortsette å vake rundt 5'ere og 6'ere, maks.

Anonymkode: 96144...b4d

• Liker 8
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei,

Ei sikkerlig hot frøken som dessverre er litt tungpult eller en helt normal dame  som har litt ekstra her og der, men som er lettpult og får vaginale orgasmer osv?

Har personlig aldri hatt sex med ei sikkerlig digg dame(8-10er), men trenger vel ikke alltid å være synonymt med at sex blir veldig bra for det? Prøver å trøste meg med den tanken, haha!

Har derimot erfart en del damer som kommer kun via penetrering og får inntrykk av at det ikke er så uvanlig som alle skal ha det til? Har helt normal penis med litt bøy, slik at det er sagt

Tungpult for deg kan være lettpult for oss andre, (vi som liker og jobbe i senga)  

Skrevet

Ahh, er nesten komisk latterlig hvor lett folk blir provosert her inne. Er jo ett seksual forum så da kan man vell diskutere fleste former for seksualitet?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig" tungpult" er et helt ufyselig begrep! Tror også mange menn rett og slett har hatt damer som ikke har sagt i fra eller vært moden nok til å være bevisst egen seksualitet. Det er biologi det er snakk om og jenter trenger lenger tid på å bli tent,  vi har et annet tennings mønster enn menn og i stor grad handler det om klitoris for oss.  Jeg blir stadig sjokkert over hvor uvitende menn er men jeg har funnet en slags løsning på det. Jeg som kvinne 35 stiller menn rimelig fort spørsmålet : Hva tenker du om kvinnelig seksualitet? Og alle tenkelige underspørsmål som kommer frem da. Siler fort ut de mennene som er på steinalder nivå da! 

Som kvinne må jeg ta ansvar for egen nytelse og seksualitet og har desverre lært at det finnes så mye uvitenhet der ute.

På den positive side får jeg noen svært interessante samtaler og de fleste menn blir positivt overrasket over at jeg som kvinne stiller slike spørsmål.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jadda..

Alle pene, slanke damer får menn til å komme, men står selv over fordi de er for tungpult. 

Alle damer med noen kilo ekstra er stygge alle sammen, men kommer på kalleordet "bøyd penis".

De vise menn på KG har talt..:ironi:

Anonymkode: 30544...0c6

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

10 av 10 ganger velger jeg sex med den mest attraktive dama. Og ja, det gjør sexen bedre at dama er mest mulig attraktiv. Forøvrig er min subjektive opplevelse at de styggere damene er dårligere i senga også. Så er det jo de som påstår de hadde valgt «den bra sexen» istedet for en digg dame, men det er den type karer som ikke får ligge med de digge damene uansett 😅

Anonymkode: f5d63...2a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ahh, er nesten komisk latterlig hvor lett folk blir provosert her inne. Er jo ett seksual forum så da kan man vell diskutere fleste former for seksualitet?

Du forstår ikke at din Beavis & Butthead -aktige måte å legge fram dilemmaet på, kanskje ikke treffer hos voksne folk?  

Anonymkode: c440b...9af

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei,

Kan si at sist nevnte er de beste på alle måter. De første du nevner har som regel kun utseende å støtte seg på

Anonymkode: 975d7...24b

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei,

Jeg skjønner ikke problemstillingen din? Er det at du ikke klarer å jobbe mer enn 1 minutt? Dessverre for deg, så er det slik for oss kvinner at vi trenger en dyktig mann som vet hva han gjøre.

Endret av HoppeMus
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Provosert? Meh, heller oppgitt.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du forstår ikke at din Beavis & Butthead -aktige måte å legge fram dilemmaet på, kanskje ikke treffer hos voksne folk?  

Anonymkode: c440b...9af

Nå blir jeg provosert! Beavis & Butthead har i det minste en viss sjarm; Beavis hadde jeg pult any day for han har masse humør og energi.

Anonymkode: dc1bb...4c6

Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

Tungpult for deg kan være lettpult for oss andre, (vi som liker og jobbe i senga)  

Du kan ikke ha vært borti mange damer eller hatt en ordentlig langt samliv med ei som er helt død i senga. 

Det er nok damer på dusinet som egner seg mer som modeller for sjøstjerner for å si det forsiktig.

Ingen menn jeg kjenner foretrekker å ha totalansvaret for kvinnens seksuallyst, å kurtisere henne til hun er klar, for deretter å være ansvarlig for hennes orgasme når de ikke gir eller gjør noe tilbake. 

Det handler om balanse, å gi og få.. 

Men for guds skyld, bare fortsett å jobbe i senga med sjøstjerna di så kan vi andre nyte de som som gir av seg selv og som får gjentatte orgasmer rad på rad.. 

Kvinner som ikke får orgasme, eller som først kommer etter 99 minutter slit kommer langt ned på ønskelisten. 

Anonymkode: cf0d0...889

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke ha vært borti mange damer eller hatt en ordentlig langt samliv med ei som er helt død i senga. 

Det er nok damer på dusinet som egner seg mer som modeller for sjøstjerner for å si det forsiktig.

Ingen menn jeg kjenner foretrekker å ha totalansvaret for kvinnens seksuallyst, å kurtisere henne til hun er klar, for deretter å være ansvarlig for hennes orgasme når de ikke gir eller gjør noe tilbake. 

Det handler om balanse, å gi og få.. 

Men for guds skyld, bare fortsett å jobbe i senga med sjøstjerna di så kan vi andre nyte de som som gir av seg selv og som får gjentatte orgasmer rad på rad.. 

Kvinner som ikke får orgasme, eller som først kommer etter 99 minutter slit kommer langt ned på ønskelisten. 

Anonymkode: cf0d0...889

Er selvfølgelig ukysset jeg, sitter på gutterommet og kjeder meg 🥴🥴🥴🥴

Skrevet

Har aldri tenkt på noen som tungpult eller lettpult, der er jo et slags samspill 

Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Høres ikke ut som det blir noe på deg i det hele tatt sånn som du prater om damer ;) 

Skrevet
3 hours ago, fransine said:

Høres ikke ut som det blir noe på deg i det hele tatt sånn som du prater om damer ;) 

Hva er galt med hvordan han prater om damer? Det er jo pent språk i forhold til hvordan menn blir omtalt her.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har derimot erfart en del damer som kommer kun via penetrering

Trodde du🤷🏼‍♀️

Anonymkode: b6033...59c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

10 av 10 ganger velger jeg sex med den mest attraktive dama. Og ja, det gjør sexen bedre at dama er mest mulig attraktiv. Forøvrig er min subjektive opplevelse at de styggere damene er dårligere i senga også.

Min erfaring med menn er motsatt. De typiske «sexy/kjekke» 8-10 guttene jeg har hatt sex med, er jevnt over de kjipeste i senga. 

Har kun hatt sex med 2 jenter. De var begge deilige, og gode elskere vil jeg si.

Erfarer at utseende ikke spiller inn på kvaliteten på sexen, over hode🤷🏼‍♀️

Anonymkode: b6033...59c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...