AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Jeg føler vi har et veldig bra sex liv, og han elsker når jeg tar på meg et par parykker i ulike farger som jeg har pga at jeg cosplayer. Men jeg har ikke turt å si at jeg gjerne skulle ville gjort mer og hatt på meg full drakt, gjerne rollespille litt, selv om jeg kan akseptere at det kan ta tid før han føler seg klar for rollespill. Jeg er redd for at det kan komme til å skremme han, ikke er hans ting, evt. at han bare gjør det for min skyld mens han ikke liker det. Jeg vil jo at det skal kan være noe vi begge har glede av. Om det viser seg at han bare som eksempel har en sykepleier fantasi så kan jeg jo gjerne gjøre det for han hvor en kveld er min fantasi og en kveld er hans. Det føler jeg er et komprimis kontra det å gjøre noe han ikke er komfortabel med overhode. Anonymkode: f7bd1...ce4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 Bare normale rollespillere, som sykepleier, eller lett binde noen fast på forumet? Hvordan introduserte du det? Anonymkode: f7bd1...ce4
Fioljenta Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Gå en tur sammen (ikke seksuell-situasjon) og ta det opp litt forsiktig, f.eks. "Jeg synes det er litt gøy når jeg tar parykker på når vi har sex. Hva tenker du om å ta det et steg lengre? Kanskje litt rollespilling eller mer av kostymet?" Bare lytt til svaret. Dere trenger jo ikke gå all-in de første gangene. Ta det gradvis - dersom han har lyst til å prøve. Hvis han ikke liker det, vel, da trenger han enten mer tid eller så er det ikke noe for ham. Hvis det ikke er hans greie, men han har lyst til å gjøre det for deg, så trenger ikke det å være en dum ting. Men husk å ha noen elskover uten cosplay også. 🙂
Snok1 Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 14.50): Om det viser seg at han bare som eksempel har en sykepleier fantasi så kan jeg jo gjerne gjøre det for han hvor en kveld er min fantasi og en kveld er hans. Det føler jeg er et komprimis kontra det å gjøre noe han ikke er komfortabel med overhode. Jeg ville tenkt at dette er en fin inngang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå