AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Jeg har fått time til abort om 2 uker. Da er jeg 9-10 uker gravid. Synes selv det ble litt sent, men de har vel fullt opp. Spurte om jeg kunne komme tidlige, men de sa nei. Jeg lurer på om de mest sannsynlig vil bestemme at jeg tar medikamentell abort og om den må tas på sjukehuset da? Timen passer egentlig dårlig fordi min mann jobber offshore og kommer hjem noen dager/en uke etter jeg har hatt den timen. Ber de meg ta den pillen med en gang jeg er der? Vi har barn og lite nettverk rundt oss så jeg er skeptisk til å ta aborten alene, samtidig som at hvis det er den eneste sjansen jeg får så er det vel ikke så mye jeg kan gjøre? Anonymkode: c261d...728
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 Så sent som i uke 10 så tas aborten på sykehuset. Det gjorde iallefall jeg. Hadde medisinsk abort, og antar at de velger dette dersom det er mulig, fordi det er enklest for sykehuset sin del med tanke på ressurser/kostnader. Man får ikke være alene når man tar medisinsk abort, da det er fare for at man kan bli dårlig/besvime ol. så dersom du skulle tatt den hjemme, måtte du hatt noen hos deg den dagen. Informer sykehuset om at du ikke har noen, så får du være der. Man tar pillen med en gang man kommer dit ja. Vet også at om man skal ta den hjemme, må man ta pillen før man går derfra. Du får ikke pillene med deg hjem. Lykke til! Anonymkode: 66248...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå