AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #21 Skrevet 16. august 2022 Jeg hadde blitt nervøs om naboen over meg hadde installert pool på verandaen Anonymkode: 24c20...d6c 6
Snublefot62 Skrevet 16. august 2022 #22 Skrevet 16. august 2022 Tenke seg til at konseptet rundt tyngdekraft kommer som en overraskelse. 2 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #23 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde blitt nervøs om naboen over meg hadde installert pool på verandaen Anonymkode: 24c20...d6c Enig. Ser at i en av blokkene nær meg, er det faktisk noen som har et basseng i 3. etasje. Jeg er ganske sikker på at den balkongen lener seg mer utover/nedover nå enn da bygget var nytt. At ikke styret har grepet fatt i det enda, er bare underlig. Anonymkode: b4779...63e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #24 Skrevet 16. august 2022 Hadde det vært min bosituasjon og naboen over meg ville ha dette, så hadde jeg sagt nei. Bor man i blokk, så må en innordne seg regler og naboer og da bor en ikke i enebolig og kan gjøre som man vil. Anonymkode: 23182...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #25 Skrevet 16. august 2022 Umulig å svare på uten å vite mer om hvordan den er bygget. Uansett må du nok høre med borettslaget. Anonymkode: a2411...20e 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #26 Skrevet 16. august 2022 Million skrev (På 14.8.2022 den 15.37): Jeg bor i blokk i borettslag også, og her står det oppslag om at alle må huske å måke snø fra balkongene sine, fordi snø blir tungt. Da kan man jo tenke seg hva de hadde ment om et helt basseng med vann... Det er også faren for lekkasje og at det renner hundrevis av liter med vann rett i hodet på de som bor under deg. Det er nok ikke særlig smart med basseng på balkongen i blokk, nei. Men da bor du i en eldre blokk som neppe ville stått på en bygningspinspeksjon. Om snø blir for tungt og du ikke bor et sted der 1-2 meter snø er normalen ville jeg fått noen til å se på bygget før dere får det i hodet. Hus, som biler, burde egentlig gjennom en slags eu-kontroll hvert 5. år. Tipper en del feil og mangler da ville blitt utbedret før det gikk galt. Om ts bor i et moderne bygg som følger reglene (noe man aldri skal ta for gitt) så tåler konstruksjonen et lite basseng. Om det er lov? Les reglene. Anonymkode: 6341b...6e8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #27 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 16.06): Det er null stress, kjøp en sånn slange man tapper akvarier med! Tar noen timer, men det funker! Slangene lager vakuum og slik fraktes vannet i slangen. Så tapper man bare hele bassenget i dass 😂 Men venten på balkongen er verre… selv om det er sement Anonymkode: afc5f...262 Jeg hadde heller kjøpt en lensepumpe på Biltema eller lignende, går mye fortere. Men jeg tror også det blir veldig mye vekt på en balkong i 3.etasje. Anonymkode: 2e084...df3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #28 Skrevet 16. august 2022 I borettslaget vårt er det ikke lov i leilighetene, men det er lov i rekkehusene så lenge de setter boblebadet på plenen og ikke på plattingen. Anonymkode: 9002e...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå