AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Jeg har en baby som er gjennomsnittlig høy og har gjennomsnittlig størrelse på hodet, men ligge en del over på vekta selv om han ikke er veldig rund, han er bare tung. Faren er kraftig bygd i form av muskler uten at han har noe særlig ekstra fett eller er stor utover det. Jeg er tynn og høy. Tyder dette på at babyen blir som far i kroppen, eller kan de plutselig endre seg? I hvilken grad følger de denne kurven videre i barndommen og til voksen? Anonymkode: cd0cb...ee1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har en baby som er gjennomsnittlig høy og har gjennomsnittlig størrelse på hodet, men ligge en del over på vekta selv om han ikke er veldig rund, han er bare tung. Faren er kraftig bygd i form av muskler uten at han har noe særlig ekstra fett eller er stor utover det. Jeg er tynn og høy. Tyder dette på at babyen blir som far i kroppen, eller kan de plutselig endre seg? I hvilken grad følger de denne kurven videre i barndommen og til voksen? Anonymkode: cd0cb...ee1 Erfaringsmessig opplever jeg at man ofte ser hvem babyen slekter på. Begge mine barn har min kroppsfasong, det så jeg med en gang. Men min eldste har blitt både høyere og kraftigere enn det jeg trodde, men det ligger fortsatt i slekta. Min manns nevø ligner mora, liten og sped. Han er snart tre år, og har alltid vært liten. Min søster har tre barn, der det mellomste var slankt som spedbarn. Hun er fortsatt det som tenåring. De andre to var kraftigere bygd som babyer, tykkere legger og armer. De er blitt kraftige og høye ungdommer. Anonymkode: 013a0...30f 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 Tipper man kan se kroppstype ganske tidlig, så vil nok tro det er en liten en som slekter på pappaen sin 😊 Anonymkode: 89e24...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå