AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Min sønn på 21 er på sydentur med kompiser. Jeg har en familiereiseforsikring som jeg var helt sikker på dekket han også, jeg har lest på det mange ganger. I går ble jeg klar over at forsikringen dekker hjemmeboende barn ut forsikringsåret de fyller 21 og ikke til og med 21 år som jeg var sikker at den gjorde (Tryg). Han fyller 22 neste måned.. Jeg har ikke lest godt nok og har fryktelig dårlig samvittighet nå. Jeg bestilte reiseforsikring til han i går med en gang jeg ble obs på dette, og den gjelder fra i går, men den gjelder nok ikke for denne reisen da han allerede har reist. Han reiste på torsdag. Er det ingen muligheter for å få reiseforsikring NÅR man har reist i slike tilfeller som dette? Som gjelder for dagen etter man har bestilt selv om man har reist slik at man unngår lureri? Kan jo liksom ikke be han holde seg på hotellrommet for å unngå skade heller. Lærepenge for meg dette her Anonymkode: 7ca76...b2c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Etter mange år i bransjen kjenner jeg ikke til et eneste selskap som lar deg tegne gyldig forsikring etter avreise. Får håpe reisen går til et land innen eu/eøs, eller så kan jo helseutgifter bli helt horrible. Anonymkode: 18c9f...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå