Gå til innhold

Fotvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått en fotvorte mellom den minste og den nærmeste tåen, det er umulig for meg å komme til og pensle med Verucid! :sur::sur: Utrolig irriterende.

Ikke at den plager meg på noen måte, men hvor stor er sjansen for at den forsvinner av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å svare på nettopp det. men hvis den først forsvinner, så er det veldig sannsynlig at den kommer tilbake. men fotvorter kan fjernes med laser. En erfaren lege klarer som oftest å få med hele roten slik at den ikke kommer igjen. Se her www.laserklinikken-moss.com eller søk på laserklinikk

Skrevet
Jeg har fått en fotvorte mellom den minste og den nærmeste tåen, det er umulig for meg å komme til og pensle med Verucid! :sur:  :sur: Utrolig irriterende.

Ikke at den plager meg på noen måte, men hvor stor er sjansen for at den forsvinner av seg selv?

Jeg hadde en mellom storetåa og tåa ved siden av og den forsvant med verucid. Brukte sånn mann har mellom tærne når man tar på neglelakk for å få tærne fra hveradre...funka veldig bra

Skrevet
Jeg har fått en fotvorte mellom den minste og den nærmeste tåen

Der hadde jeg også en fotvorte i flere år, til jeg fikk ut finger'n og behandlet den med sånn flytende vortemiddel. Gikk helt fint det! Måtte bare sprike litt med tærne etter påføringen til det tørket noe, kom innimellom litt på nabotåa også, men tok ikke noe nærmere skade av det :) Å bruke sånn som sprer tærne som gjest over, er sikkert ingen dum idé!

Skrevet
Jeg har fått en fotvorte mellom den minste og den nærmeste tåen, det er umulig for meg å komme til og pensle med Verucid! :

Det høres merkelig ut syns jeg, klart du kommer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...