Gå til innhold

Hvordan få SAGA-kort hos DNB

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trengte der for å få beholde gull-status hos SAS. Det har jeg bruk for, så det er viktig for meg. 

Anonymkode: e39e9...775

Jeg har Sas gull som går ut neste år, hvordan hjelper saga-kortet for å beholde den? Jeg har MAster Card fra DNB som gir meg sas-poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Tok kontakt med finansrådgiver og han spurte om kvittering for verdigjenstand jeg ønsket å forsikre samt reise og personforsikring. 

men sa at jeg ikke kunne få sagaprogrammet. I så tilfelle måtte jeg vente til neste lønnsslipp for å se hva provisjonen er på. Jeg har akkurat startet i ny jobb, så provisjonen er veldig liten… har rundt 60.000kr i bruttolønn fra andre jobben, men det er vell ikke nok. 

syns det var rart å forhandle så mye om forsikringer og få meg til å skribe under de, også si at «du får ikke saga programmet», hvis du skal ha det må du kjøpe bolig eller vise oss lønn fra nye arbeidsstedet …

Anonymkode: 056d1...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
On 8/14/2022 at 1:36 PM, AnonymBruker said:

Ingenting som er greia, jeg lurer på hvordan enkelte som ikke oppfyller krav får disse kortene. Det handler jo mer om status enn fordeler i dag. Har du ikke fått det med deg

Anonymkode: 056d1...54a

Hva vet du om de oppfyller krav eller ikke? Husstandsinntekt på 1.500.000,- er jo overhodet ikke mye. Det er en knapp snittlønn på begge to. Du høres egentlig mest bare misunnelig ut. 

Anonymkode: c7dc2...905

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva vet du om de oppfyller krav eller ikke? Husstandsinntekt på 1.500.000,- er jo overhodet ikke mye. Det er en knapp snittlønn på begge to. Du høres egentlig mest bare misunnelig ut. 

Anonymkode: c7dc2...905

Vel, det er ganske mye mer enn en snittlønn x2. 

40 % mer er ikke knapp margin. 

Anonymkode: c9be5...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 12.10):

Alle ansatte i DnB får tilbud om Sagakort,  ja.  Uansett om det er kundesenter,  filial,  eiendom osv.  Jeg har kortet,  selv om jeg ikke oppfyller noen andre krav. 

Anonymkode: 2e5b9...7ae

Og en hel del andre ansatte i andre firmaer også. Enkelte arbeidsgivere har det som et ansattgode. Det er gull for dem som flyr en del med SAS da 🙂 Samler Eurobonus-poeng. 

Anonymkode: 86a30...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SAGA er jo et helt verdiløst kundeprogram. Samme med Private-banking programmet til DNB også. 

Anonymkode: cba50...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...