AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Hei, Jeg vet at det fins krav for hvem som kan få SAGA kort, men i det siste har jeg sett veldig mange med disse SAGA kortene. Virker ut som at de som jobber for DNB Eiendom får SAGA kort bare fordi de jobber for DNB eiendom. Noen som har fått SAGA kort uten å oppfylle kravene? Anonymkode: 056d1...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Er student og har SAGA-kort. Fikk det da jeg søkte kredittkort hos DNB Anonymkode: 48d32...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er student og har SAGA-kort. Fikk det da jeg søkte kredittkort hos DNB Anonymkode: 48d32...ea7 Hvordan fikk du det? Deler du konto med foreldrene dine som har høy inntekt eller hvordan fikk du? Anonymkode: 056d1...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 Du må oppfylle ett av disse kriteriene: Har inntekt høyere enn 1.000.000 kroner Samlet husstandsinntekt høyere 1.500.000 kroner Investerbar formue over 2.000.000 kroner Inntekt eller formue må være i DNB. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Del Skrevet 14. august 2022 SinfulBby skrev (Akkurat nå): Du må oppfylle ett av disse kriteriene: Har inntekt høyere enn 1.000.000 kroner Samlet husstandsinntekt høyere 1.500.000 kroner Investerbar formue over 2.000.000 kroner Inntekt eller formue må være i DNB. Det vet jeg, men jeg leser og hører at mange som ikke oppfyller et av de kravene har fortsatt SAGA-kort. Anonymkode: 056d1...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan fikk du det? Deler du konto med foreldrene dine som har høy inntekt eller hvordan fikk du? Anonymkode: 056d1...54a Har egen konto. Vet ikke hvordan det gikk seg til🤷🏼♀️ Har noe arv, men vet ikke hvor mye. Studielån, stipend og så jobber jeg litt ekstra i butikk Anonymkode: 48d32...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Del Skrevet 14. august 2022 Hva er greia? Jeg har hatt Saga-kort, og det var ikke mange fordeler med det, akkurat. Anonymkode: 9359e...3d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #8 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er greia? Jeg har hatt Saga-kort, og det var ikke mange fordeler med det, akkurat. Anonymkode: 9359e...3d7 Ingenting som er greia, jeg lurer på hvordan enkelte som ikke oppfyller krav får disse kortene. Det handler jo mer om status enn fordeler i dag. Har du ikke fått det med deg Anonymkode: 056d1...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #9 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting som er greia, jeg lurer på hvordan enkelte som ikke oppfyller krav får disse kortene. Det handler jo mer om status enn fordeler i dag. Har du ikke fått det med deg Anonymkode: 056d1...54a Status? Som sagt har jeg hatt Saga-kort selv. Man må ikke ha spesielt mye penger for å få det (grensene har nok ikke økt i takt med lønnsveksten), og DNB er en drittbank. Jeg syntes det var herlig å klippe over Saga-kortet mitt. Mulig det var status på 90-tallet, hva vet jeg, men nå er det ingen som bryr seg. Anonymkode: 9359e...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingenting som er greia, jeg lurer på hvordan enkelte som ikke oppfyller krav får disse kortene. Det handler jo mer om status enn fordeler i dag. Har du ikke fått det med deg Anonymkode: 056d1...54a De som har disse kortene oppfyller kravene selvom de ikke forteller om hele økonomien sin til deg. Anonymkode: 23941...253 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Del Skrevet 14. august 2022 Saga er ikke så stort, men det er ok å ha, viser at du har nogenlunde grei status sånn økonomisk, stort sett. Private banking er hakket bedre Anonymkode: 5137f...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #12 Del Skrevet 14. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: De som har disse kortene oppfyller kravene selvom de ikke forteller om hele økonomien sin til deg. Anonymkode: 23941...253 Jeg har hatt Saga-kort i 6-år og har aldri oppfylt kravene. Tror de også ser på husstandens inntektspotensial/formuepotensial på sikt også. Er man et par med høy utdanning og tidlig i karrieren led litt aksjesparing i dnb, så er det neppe vanskelig å bli sagakunde. Vi fyller kravene fom. neste måned - da begynner jeg i ny jobb, og det er ikke veldig mange år før vi også har stor nok investerbar formue. Anonymkode: 9981c...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt Saga-kort i 6-år og har aldri oppfylt kravene. Tror de også ser på husstandens inntektspotensial/formuepotensial på sikt også. Er man et par med høy utdanning og tidlig i karrieren led litt aksjesparing i dnb, så er det neppe vanskelig å bli sagakunde. Vi fyller kravene fom. neste måned - da begynner jeg i ny jobb, og det er ikke veldig mange år før vi også har stor nok investerbar formue. Anonymkode: 9981c...f54 Men hvordan fikk du tilbud om saga kort? Om dere ikke fylte kravene. Søkte du bare eller fikk du tilbud? Anonymkode: 056d1...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #14 Del Skrevet 14. august 2022 Min mann fikk Saga automatisk, visste ikke at det var krav for å bli Saga-kunde? Jeg har også et Saga-kort, som står i mitt navn, men kontoen står på ham, så tydeligvis er det nok at én av oss tjener over en mill? Jeg er på AAP, så oppfylles ingen Saga-krav🤣 Anonymkode: e35a2...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #15 Del Skrevet 15. august 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Men hvordan fikk du tilbud om saga kort? Om dere ikke fylte kravene. Søkte du bare eller fikk du tilbud? Anonymkode: 056d1...54a Fikk tilbud da vi skulle ha lån. Anonymkode: 9981c...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #16 Del Skrevet 15. august 2022 Alle ansatte i DnB får tilbud om Sagakort, ja. Uansett om det er kundesenter, filial, eiendom osv. Jeg har kortet, selv om jeg ikke oppfyller noen andre krav. Anonymkode: 2e5b9...7ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 15. august 2022 #17 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, Jeg vet at det fins krav for hvem som kan få SAGA kort, men i det siste har jeg sett veldig mange med disse SAGA kortene. Virker ut som at de som jobber for DNB Eiendom får SAGA kort bare fordi de jobber for DNB eiendom. Noen som har fått SAGA kort uten å oppfylle kravene? Anonymkode: 056d1...54a DNB deler det ut til alle sine beste kunder, dvs de som har skikkelig mye gjeld. Enkleste måte å få tilbud om SAGA på er å ta opp et kjempestort lån 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1002 Skrevet 15. august 2022 #18 Del Skrevet 15. august 2022 Hva skal jeg med "saga"? Er det ikke bedre å få tak i et gebyrfritt kort fra noen andre konkurrenter? Dnb er eksperter i å gebyrlegge alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #19 Del Skrevet 16. august 2022 Søkte i går etter å ha lest denne tråden og googlet litt, og sett at det vil lønne seg for meg. Fikk avtale i dag tidlig. Innfrir inntektskriteriet (og de to andre - uten at disse midlene er i DnB). Men de krevde ingen dokumentasjon. Selvfølgelig kan de ha regnet på innbetalinger på konto over et kalenderår. Men også veldig merkelig om de har tatt seg bryet med å gjøre det på få timer, utenfor kontortid. Så det kan jo være svaret på hvorfor dette er så lett tilgjengelig? Anonymkode: 8ffc4...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #20 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Søkte i går etter å ha lest denne tråden og googlet litt, og sett at det vil lønne seg for meg. Fikk avtale i dag tidlig. Innfrir inntektskriteriet (og de to andre - uten at disse midlene er i DnB). Men de krevde ingen dokumentasjon. Selvfølgelig kan de ha regnet på innbetalinger på konto over et kalenderår. Men også veldig merkelig om de har tatt seg bryet med å gjøre det på få timer, utenfor kontortid. Så det kan jo være svaret på hvorfor dette er så lett tilgjengelig? Anonymkode: 8ffc4...977 Når du søker, så kommer det opp at du må legge til dokumentasjon? Eller hvordan gjorde du det? Anonymkode: 056d1...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå