Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har italienske røtter, og min ste sønn sitter og spiller dette supermario ofte.

Har lagt merke til at det er veldig mye mamma Mia, aksenten, rørlegger (får ikke bedre jobb enn å arbeide med andres drit liksom) steriotypisk sårende innhold, for meg som vet at Italia er mer kultur, mote, flotte kirker, pasta og lidenskap.

Denne Mario figuren, laget av japanske mennesker som jeg har forstått det, er veldig vanskelig for meg å godta og på grensen til latterliggjøring.

Flere som har tenkt på dette? Det er jo faktisk hårreisende rasisme.

Anonymkode: 6deca...714

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Tenker du er lett krenket. 

Skrevet
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Tenker du er lett krenket. 

Men det skal jo ikke du uttale deg om, du vet jo ikke hvordan dette føles gjennom italienske røtter.

Anonymkode: 6deca...714

Skrevet

På tide med en 2022- versjon. Trans-Mario i designerklær spiser pasta og drikker vin hver dag. Forslag til ikke-krenkende yrke?

Anonymkode: c99fa...991

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha, yeah right. 

Hvis dette er galt bør skandinaviske land også gå sammen og klage til Disney for "cultural appropriation" og krenking av vår opprinnelige religion, gjennom framstillingen av karakteren Thor og resten av Åsgård. 

Anonymkode: 0cfa2...3db

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er ganske kul, da. Spiser fluesopp for gøy, kan fly og kaste ildkuler. De må gjerne gi han norsk aksent i stedet, det går bra! 

Anonymkode: d1067...abe

• Liker 3
Skrevet

Tenker at det er godt skolen starter til uka...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

På tide med en 2022- versjon. Trans-Mario i designerklær spiser pasta og drikker vin hver dag. Forslag til ikke-krenkende yrke?

Anonymkode: c99fa...991

Henfluenser.

Anonymkode: 14419...b13

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Wahoo!

Anonymkode: a97db...5b7

Skrevet

Prøver du, ts, å si at det ikke finnes italienske rørleggere fordi italienere er for fine til slik arbeid? Er ikke et land uten rørleggere litt...upraktisk?

Anonymkode: a97db...5b7

• Liker 1
Skrevet

Ja da har jeg sett noen bli krenket over SuperMario også, skal lese mye rart her på kvinneguiden 😂

Anonymkode: 645cf...06d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...