minienthe Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Fikk et brev fra posten i dag hvor overskriften var dette, har bestillt meg et abbonement på et engelsk hesteblad og da fikk jeg en gratisgave i form av en shabrack/salteppe. regner med det er dette teppet som har stoppet i tollen nå men jeg finner det rart at jeg skal betale for å fortolle inn en gratis gave som er verdt under 200 NOK ?? hvis dette er tilfelle gidder jeg ikke akkurat å hente ut pakken, da lar jeg den bare gå i retur. noen med lignende erfaring ?
Heisan Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Heisan Koster abonnementet over 200,- og skal betales med en gang kanskje?
minienthe Skrevet 22. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2005 abbonementet er allerede betalt via visa og det var ikke noe problem, bladet kommer rett i min postkasse. jeg mistenker at posten rett og slett ikke vet hva denne pakken inneholder. ringer de i morgen for å høre hva dette er for noe rart.
Heisan Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Trur nok det er det lureste ja, håper det årner seg
minienthe Skrevet 22. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2005 jeg og, har aldri opplevd dette før selv om jeg har bestillt fra utlandet
~sikka~ Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Har fått sånne brev flere ganger. Og har aldri måttet betale noen ting - eneste jeg måtte gjøre var å signere brevet at det er greit for meg at de åpner pakken for å sjekke den.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 Har fått sånne brev flere ganger. Og har aldri måttet betale noen ting - eneste jeg måtte gjøre var å signere brevet at det er greit for meg at de åpner pakken for å sjekke den. ← Jeg har faktisk opplevd det helt motsatte. Jeg har fått sånne brev flere ganger, og uansett om jeg har bedt dem åpne pakken eller ikke, skal de ha en sum for "jobben".
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #8 Skrevet 23. november 2005 Jeg har faktisk opplevd det helt motsatte. Jeg har fått sånne brev flere ganger, og uansett om jeg har bedt dem åpne pakken eller ikke, skal de ha en sum for "jobben". ← Jeg har også ringt og bedt dem åpne pakken for å se hva der er inni. Men da sier de at de ikke kan det, for de du får snakke med i telefonen befinner seg ikke i nærheten av lagerhallene der disse forsendelsene ligger. Eneste rådet jeg har fått er å ta kontakt med de som har sendt pakken for å få en FAKTURA fra dem på verdien av gaven, slik at man kan betale toll og så få ut pakken. Så da er morroa borte med å få en 'gratis' gave i alle fall...
minienthe Skrevet 23. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2005 hadde en mindre hyggelig samtale med posten (makan til drittkjerring) og jeg skal prøve å få en mail fra selskapet som sendte ut greia for å bekrefte verdien. fordi den var sendt ut fra et firma så vil den ikke kunne gå som gave, forsto egentlig svært lite av det jeg ble "forklart". nåja, hvis det viser seg at jeg må betale for å få den ut så får heller hele greia gå i retur, så desperat er jeg ikke etter gratis hesteutstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå