Mistyen Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Dette er et autentisk utdrag fra en radiosamtale mellom et skip fra den Amerikanske marinen og kanadiske sjøfartsmyndigheter utenfor kysten av NewFoundland 10.oktober 1995; Amerikanerne; vennligst endre din kurs 15 garder nordover for å unngå kollisjon!! Kanadierne; Anbefaler deg og endre DIN kurs 15 grader sørover for å unngå kollisjon Amerikanerne; Dette er kapteinen på et Amerikansk marinefartøy. Jeg gjenta ; Endre din kurs!!!!! Kanadierene; Nei,jeg sier igjen: Du bør endre DIN kurs. Amerikanerene; Dette er hangarskipet "uss lincoln".Det nest største skipet i USA`s Atlanterhavsflåte.Vi er støttet av tre torpedobåter, tre kryssere og en rekke støtteskip.Jeg anmoder DEG om å endre DIN kurs 15 grader nordover, eller regn med at nødvendig handling vil bli gjort for å sørge for dette skipets sikkerhet! Kanadierene; Dette er et fyrtårn. Over..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå