Gå til innhold

Å få kommentarer på kosthold av kollegaer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden fått så mange kommentarer på kostholdet av kollegaer at det plager meg veldig. De begynte samtidig å kommentere så lurer på om de har snakket om meg bak ryggen min. Utrolig ekkel følelse egentlig. Så må jeg stå og forsvare meg og brette ut om helsa på hvorfor ting er som de er. Er medisinsk. Og jeg føler det egentlig er ekkelt å brette ut om det, for det er om min kropp og ikke noe jeg egentlig vil dele med andre. Men enda eklere å føle at de prater om meg og min mat bak min rygg. Så derfor forteller jeg. Først da holder de opp.  Jeg må gjøre det daglig fordi hver dag er det en ny kollega som kommer med det samme maset. Vet ikke hva jeg ville med denne tråden annet enn å få ut litt frustrasjon

Anonymkode: c5810...9a9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en uting å kommenter kollegers kosthold!

Anonymkode: cef38...f39

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg må gjøre det daglig fordi hver dag er det en ny kollega som kommer med det samme maset. 

Da sier du; "haha, i dag igjen, kanskje jeg skal sende ut et notat. Det er bare noe medisinsk, ikke noe spennende. Flott vær i dag, forresten?" 

Anonymkode: e5b9f...cd4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en gylden anledning til å lære deg og svare at det er privat.

Anonymkode: 6ace2...093

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte det først, har gjort det i alle 5 årene jeg har jobbet der, men nå, av en eller annen grunn, virker det som det er blitt en stor snakkis, så nå forteller jeg det heller. 

takk for svar dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en intern mail. Skriv at du nå opplever mye spørsmål om din mat litt påpressende. Jeg spiser der jeg må spise. Utover det så tenker jeg min mat er en privatsak. Evnt forklare hvorfor om du ønsker det. 

Også skriver du at du ønsker ikke at din mat og din helse skal være noe tema, og forventer respekt iht det.  så du anser nå det tema, for ferdig

Anonymkode: 9c4f2...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...