AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Litt sånn usikker. Tenker egentlig at jeg har sagt eller spurt nok, å kan gå videre. Men hadde et par dater med en fyr for en stund siden. Vi hadde veldig god kjemi, å begge var enige om at vi ville møtes igjen. Men han har aldri fått det til. Å har forsvunnet fra samtaler både titt og ofte, men alltid han som tar kontakt. Hører stort sett litt smått hver dag. Sier også ofte, uten at jeg har sagt noe, at han gjerne skulle holdt rundt meg, liggi inntil osv. Men ingen dialog ellers. Men virker ikke som han er ute etter bare sex heller, da vi ikke har vært intime. Å han foreslår aldri noe. For en stund siden spurte jeg om hans intensjoner da jeg ikke blir helt klok på dette. Fikk svar at det var for mye som skjedde der nå.. Å det er greit for meg. Men ingen videre snakk med meg om noen slags fremtid med møter eller lignende. Men han fortsetter å ta kontakt.. Men... Jeg gidder ikke vente på han. Hvis han hadde hatt lyst på sikt hadde han vel sagt det da? For da kunne jeg ventet, for jeg har ikke noe hastverk. Men jeg vet jo ikke noe, å har forsøkt spør. Nå gidder jeg ikke spør mer. Men mitt spm. til dere da. Hadde dere enda følt at dere måtte spurt eller sagt at hvis dette er "alt" så går dere videre, eller hadde dere bare gått videre på andre dater? Vi har liksom bygd opp en slags relasjon på disse 5- 6 månedene. Men mulig det vare er jeg som er for samvittighetsfull. For jeg skylder han jo ikke noe. Meeen... Jeg likte (liker han godt), så det er litt kjipt.. Anonymkode: 10e5b...b13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 Jeg ville gått videre. Hva gir dette deg? Anonymkode: 890e9...4e2 1
Hun2 Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 Har han ikke tid å møte deg? Han høres opptatt ut… og holder deg varm ved å si «skulle gjerne ligget inntil deg» osv… jeg hadde ikke ventet. Du får ikke svar på hvilken intensjon heller. Mye som skjer her nå? Hva betyr det? Har han samboer?
Hippogriff Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 To treff på et halvt år teller ikke som en romantisk relasjon vil jeg si. Du har ingen forpliktelser til å vente på ham. Og bør ikke gjøre det for din egen del heller, ut fra det du skriver.
Gjest AprilRyan Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Så lenge han ikke fikk til flere møter og ikke ser ut til å vite noe om at det kan skje i fremtiden så hadde jeg nok sagt fra om det. Sikkert synd om det er en fyr du liker godt, men det å sitte og vente på noe kanskje, kan hende greier tror jeg blir kjipt for deg i lengden. Mulig det er mye på jobb og andre greier, men jeg synes allikevel at det er rart at man ikke klarer å få til et møte om det er en person man liker godt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Skrevet 14. august 2022 Takk for svar, å jeg er helt enig med dere. Å det kan jo være perioder det skjer mye uten at det er noe galt i det. Men da hadde man vel uttrykt det, at jeg vil gjerne, men jeg kan ikke akkurat nå? For da hadde det ikke vært noe stress for meg å avvente da jeg ikke må gå videre. Men sånn litt her og der gidder jeg ikke uten svar. Da går jeg heller videre bare for å komme meg videre. Men jeg bare lurer på om jeg skal si det eller ikke må det.. Eller bare gå rolig videre.. 🤷♀️ Anonymkode: 10e5b...b13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Skrevet 14. august 2022 Har holdt på sånn i 1.5 år med en fyr før. Aldri fått til å møtes, annet enn et par ganger ..alltid travel. Men hyggelig og super kjemi liksom....men .... Bare å move on Anonymkode: cca67...9a1
Matas Skrevet 14. august 2022 #8 Skrevet 14. august 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg